مدیر آموزش و پرورش کلات:

روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است

کلات(پانا)-آیین تجلیل از خبرنگار و رابط خبری خبرگزاری پانا آموزش و پرورش شهرستان ‌کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار،با حضور "رمضان پروانه" مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات ،معاونین و کارشناسان اداری ،از علی سعادتی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی و همچنین خبرنگار و رابط خبری خبرگزاری پانای آموزش و پرورش این مدیریت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات؛رمضان پروانه در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،بویژه شهدای خبرنگار و تبریک این روز به تمامی اصحاب رسانه،گفت:خبرنگاران به عنوان چشم بینا در تمامی ارکان جامعه نقش بسزایی در آگاه بخشی و اطلاع رسانی وقایع و رویداد ها به آحاد جامعه دارند و افکار عمومی را از رویدادهایی که در جامعه رخ می دهد می افتد، آگاه می نمایند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در ادامه تشریح کرد:"روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است،نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش،سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

وی مهمترین اصل در عرصه خبر را اطلاع رسانی صحیح و نقد منصفانه دانست و افزود:خبرنگاران باعث ایجاد امید و پیشرفت در همه زمینه ها هستند و جا دارد از زحمات تمامی خبرنگاران تقدیر و تشکر می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار