فرماندار شهرستان کلات در‌جمع اصحاب رسانه:

هنر رسانه رساندن مشکلات به گوش مسئولین است

کلات(پانا)- فرماندار شهرستان کلات در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گفت :انسجام بخشی،هم افزایی، هماهنگی و کمک به خواسته ها و اجرایی شدن برنامه هایی که در سطح جامعه اتفاق می افتد از رسالات خبرنگار است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هنر رسانه رساندن مشکلات به گوش مسئولین است

علی صلاحی فرماندار شهرستان کلات در ابتدای جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات آنها رسانه را زبان گویا و چشم بینای جامعه دانست و گفت:کسانی که در حوزه ی رسانه فعالیت دارند رسالت بزرگی دارند.

وی افزود:انسجام بخشی،هم افزایی، هماهنگی و کمک به خواسته ها و اجرایی شدن برنامه هایی که در سطح جامعه اتفاق می افتد از رسالات خبرنگار است.

علی صلاحی گفت:خبرنگار‌ در درجه اول یک سرمایه ی اجتماعی است و باید به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی و ایجاد قدرت تصمیم گیری برای نظام و انقلاب باشد.

فرماندار شهرستان کلات بالا بردن سطح آگاهی افکار عمومی را یکی دیگر از رسالات مهم خبرنگاران دانست و گفت:شما عزیزان می توانید با اخبار درست در بین جامعه امیدآفرینی نموده و با مطالبه گری درست موجب انسجام بخشی شوید.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان کلات سپس‌افزود:کار خبرنگار مدیریت فضای جامعه و رساندن آن به یک چشم انداز و آرمان صحیح است،این چشم انداز باید به تحقق و فضیلت آرمانی منجر گردد.

علی صلاحی فرماندار کلات اظهار‌نمود: خبرنگار و رسانه خوشبختانه در شهرستان کلات به بهترین نحو ممکن در حال تلاش هستند،رساندن دغدغه های مردم به گوش مسئولین از همین اتفاقات خوب است که توسط شما عزیزان صورت می پذیرد.

وی در بحث مطالبه گری تاکید کرد:تحقق برخی از موضوعات گاها به دلیل عدم زیرساخت ها و منابع امکانپذیر نیست ،خبرنگاران صرفا نباید دنبال خبر باشند،چرا که رسالت خبرنگار فراتر این موارد است و تحقق امید و آبادانی یک جامعه باید مد نظر باشد.

این مقام مسئول بیان داشت:خبرنگاران باید به تمامی حوزه ها ورود نماید،در بسیاری از شاخص ها کلات در سطح استان کمبود دارد،شما خبرنگاران باید تلاش نمایید افکار را به نحوی مدیریت نمایید که این محدودیت ها و موضوعات به بالادست منعکس و مرتفع گردد.

وی افزود:هنر رسانه رساندن مشکلات به گوش مسئولین است،تا به همین واسطه کارها تحقق و مسئولین استانی و وزارتی به موضوعات ورود نمایند.

وی در پایان تشریح نمود:شهرستان کلات ،یک شهرستان تاریخی،کهن و غنی از انواع فرهنگ ها و اقوام‌مختلف است،پس تلاش نمایید به بهترین شکل ممکن در سطح کشور شناسانده شود.

در ادامه خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان مشکلات،دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه کاریشان پرداختند.

دانش آموزش خبرنگار:نازنین فاطمه سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار