رئیس هیات بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی خبر داد؛

سازماندهی ۴۷۰ بازرس در شعب اخذ رأی استان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - رئیس هیات بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی گفت ۴۷۰ بازرس در شعب اخذ رأی سراسر استان، ۳۵نفر بازرس ویژه و ۳۰ بازرس غیرمحسوس جهت رصد و نظارت کامل سازماندهی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی ۴۷۰ بازرس در شعب اخذ رأی استان خراسان رضوی

محسن نجات در اتاق کنترل وضعیت مشهد جمع خبرنگاران گفت: از مردم به‌ویژه هم‌استانی‌های گرانقدر، تقدیر و تشکر می‌کنم که با حضور در پای صندوق‌های رای، حماسه خاص و بدیع خلق کردند.

وی افزود: انتخابات و بازرسی آن، رصد و پایش اخبار و صیانت از آرای مردم و کنترل جریان انتخابات توسط بازرسی انتخابات صورت می‌گیرد و پس از دور اول انتخابات ریاست جمهوری، مجدداً سازماندهی خاصی برای بازرسان استان داشتیم.

نجات بیان کرد: در مجموع ۴۷۰ بازرس در سراسر استان، ۳۵ نفر بازرس ویژه و ۳۰ بازرس غیرمحسوس جهت رصد و نظارت کامل سازماندهی شدند.

وی اشاره کرد: با توجه به تماس‌های گرفته‌شده با شماره ۱۱۱ و گزارشات ارسالی، تقریباً بیش از ۲۰۰ مورد تماس با سامانه انجام شده و خوشبختانه مورد خاصی گزارش نشده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی تصریح کرد: شرایط در استان خراسان رضوی، آرام و پایدار و نشان از همت والای عوامل اجرایی انتخابات است. بیش از ۵۵۰ نفر را در مجموعه بازرسی انتخابات داریم که در حال رصد، نظارت و کنترل کامل هستند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم با تمام توان خلق حماسه را با کیفیت و با نظارت تقدیم مردم کنیم، افزود: رسالت و ماموریت ما حوزه بازرسی است و در این حوزه با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، دغدغه‌مندانه به رصد فرآیند انتخابات می‌پردازیم.

دانش‌آموزخبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار