فرماندار مشهد خبر داد؛

ازدحام جمعیت از ساعات ابتدایی شروع فرآیند اخذ رأی در ۸۰ درصد شعب

شورا و کارگروه پاسخگویی، شنوای انتقادات و پیشنهادات مردمی است

مشهد (پانا) - فرماندار مشهد گفت در شعب اخذ رای از ساعات ابتدایی آغاز فرآیند رای‌گیری، حدود ۸۰ درصد شعب با ازدحام جمعیت مواجه بودند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ازدحام جمعیت از ساعات ابتدایی شروع فرآیند اخذ رأی در ۸۰ درصد شعب

محسن داوری در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز در شهرستان مشهد، هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای، راس ساعت ۸ صبح، فعالیت خود را آغاز کردند. از ساعات ابتدایی حدود ۸۰ درصد شعب با ازدحام جمعیت مواجه بودند.»

وی ادامه داد: در مکان‌هایی مانند حرم مطهر رضوی و نقاط مرکزی شهر، شاهد جمعیتی کم‌نظیر بودیم. در حرم مطهر، ۲۸ صندوق ثابت رای وجود داشت اما به دلیل ازدحام جمعیت، شعب سیار کمکی فرستادیم تا فرآیند رای‌گیری برای مردم، تسهیل پیدا کند.

فرماندار مشهد بیان کرد: شاهد شور و نشاط بیشتر مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری بودیم که این موضوع بیانگر لبیک گفتن مردم به فرمایشات رهبر انقلاب و بودن پای کار انقلاب اسلامی است.

داوری افزود: در صورت افزایش مشارکت، تعرفه لازم در شعب در نظر گرفته شده و در ۲۵منطقه، دپوی تعرفه صورت گرفته تا در صورت نیاز به شعب انتقال داده شود.

وی اشاره کرد: قطع شدن دستگاه احراز هویت، به صورت حداقلی بود و تعدادی از دستگاه‌ها که دچار اشکال شدند، سریعاً مشکل آن‌ها برطرف شد.

فرماندار مشهد اظهار کرد: ترجیح‌ بر این است که صندوق‌های سیار در محل‌هایی که جمعیت بسیار است، مستقر شوند. شورا و کارگروه پاسخگویی ایجاد شده تا از طریق پاسخگویی به تماس‌های مردم، شنوای انتقادات، پیشنهادات و به‌ویژه صندوق سیار باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار