رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی:

اسلام تاکید بسیاری به استحکام خانواده دارد

مشهد (پانا) - رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین موضوعی که همیشه در اسلام سفارش زیاد شده، استحکام خانواده است و برای اینکه خانواده بتواند مستحکم باشد و حفظ شود باید رابطه بین اعضای خانواده صمیمی باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اسلام تاکید بسیاری به استحکام خانواده دارد

سیدامیر مرتضوی در اختتامیه مراسم اولین دوره اردوی مادر و دختری «حورا» به پانا گفت: «این اردوها خیلی خوب است و رابطه بین فرزندان و مادران را مستحکم‌تر می‌کند و کمک می‌کند تا با ویژگی‌ها و روحیات هم بیشتر آشنا شوند. چون بهبود این رابطه مسلّماً برای هر 2 طرف لازم است.»

وی ادامه داد: «محیط و حس و حال این اردو بسیار خشنودبرانگیز است. از طرفی آموزش‌هایی که در مورد مهارت‌ها و ارتباطات بین فرزند و خانواده که توسط اساتید و مربیان انجام می‌شد نیز بسیار مهم و تاثیرگذار بود. ضمن اینکه یک محیط شاد و مفرحی برای دختران ایجاد کرده تا در کنار مادر خود، یک روز لذت‌بخش را تجربه کنند.»

مرتضوی افزود: «این اردو تنها یادگیری نیست بلکه یک دوستی و رفاقتی است که می‌تواند استمرار داشته باشد. چون نشان می‌دهد که یک خانواده توام با محبت و مهربانی و صمیمیت و در عین حال رعایت جایگاه‌ها، انضباط و احترام را دارد که اگر این اتفاق بیفتد، مطمئن هستیم شاهد اتفاقات پایدار و باثباتی می‌شویم که در جامعه می‌تواند خیلی اثرگذار باشد.»

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: «اینکه دانش‌آموزان، خودشان یاد بگیرند که ایفای نقش و میدانداری کنند باعث می‌شود در این سن با سختی‌های والدین در طول زندگی آشنا شده و آن‌ها را درک کنند که این خود رفاقت و همدلی و صمیمیت را در خانواده روزبه‌روز بیشتر می‌کند.»

دانش‌آموزخبرنگار: حسنا داریوش

خبرنگار : عکاس : حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار