رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور:

با مشارکت خیرین مدرسه ساز 32هزار کلاس درس احداث شد

مشهد (پانا) - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در۱۰۱۷ روز فعالیت خالصانه و عاشقانه رئیس جمهور عزیز در امر مدرسه سازی سی و دو هزار کلاس درس با مشارکت شما خیرین تقدیم دانش‌آموزان شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت خیرین مدرسه ساز 32هزار کلاس درس احداث شد

حمیدرضا خان‌محمدی در بیست و ششمین رویداد خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی با اشاره بر دغدغه‌مندی رییس‌جمعور در رابطه با مدرسه‌سازی گفت: مدرسه‌سازی  دغدغه و  نگرانی اصلی رئیس‌جمهور در آموزش و پرورش بود وتمام تلاشش را برای  پیگیری و حل مسائل آموزشی می‌کرد و ثانیه‌ای از خدمت مردم و خدمت به دانش‌آموزان غافل نبود.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۲۰ هزار خیر فعال در حوزه مدرسه‌سازی داریم و این یعنی تعهدات خیرین از عدد 3 هزار و 400 میلیارد تومان به 11 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که این رشد حاصل نگاه ویژه شهید جمهور بود که به صورت ویژه مسائل خیرین را پیگیری می‌کرد.

خان محمدی با اشاره به اینکه 4 هزار کلاس درس تا پایان شهریورماه به همت خیرین افتتاح خواهد شد، افزود: امید است خیرین مدرسه ساز همچنان در این مسیر ثابت قدم باشند.

وی در پایان اظهارکرد: ان شا الله در زیر سایه الطاف امام مهربانی‌ها، باهم هم‌پیمان شویم تا با کمک شما خیرین مشکل کمبود کلاس درس را حل کنیم.

دانش آموزان خبرنگار: مهلا توکلی و زهرا زراعتکار 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار