فرمانده سپاه امام رضا(ع):

ولایت فقیه و بسیج دو موهبت الهی در ایران است

مشهد(پانا) - فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیج، مولود امام و انقلاب است و هرچه می‌گذرد ‌بیشتر پی به این تدبیر حکیمانه امام می‌بریم.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ولایت فقیه و بسیج دو موهبت الهی در ایران است

سید هاشم غیاثی در مراسم بزرگداشت شهید چمران و روز ملی بسیج اساتید که باحضور ۳۱هزار استاد بسیجی از سراسر کشور و جمعی از مسئولان در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و روزملی بسیج اساتید افزود: ما امروز معتقدیم که دو موهبت الهی ولایت فقیه و بسیج در ایران وجود دارد و تا زمانی که این دو نعمت وجود داشته باشد، نظام، انقلاب و حاکمیت اسلامی در برابر دسیسه های دشمن ایمن است‌.

وی افزود: ما معتقدیم که اگر امروز امنیت داریم و بسیج ماموریت خود را به درستی انجام می‌دهد، متاثر از ولایت فقیه است. و به برکت وجود ولی فقیه عملیات وعده صادق را در تنبیه متجاوز انجام دادیم.

وی عنوان کرد: امروز اگر ایران اسلامی نقطه تعادل منطقه شده است و ما لنگرگاه امنیت جهانی شده‌ایم و بیداری اسلامی شکل گرفته به برکت وجود ولی فقیه است؛ جهان اسلام، حامی نیرومند و صادق به نام جمهوری اسلامی ایران و یک پناهگاه معنوی بزرگ به نام رهبر معظم انقلاب دارد.

غیاثی افزود: رهبر انقلاب در خط مقدم میدان ایستادند و بسیجیان در خاکریز اول قرار دارند لذا ما بایستی تلاش کنیم که فکر آرمانی رهبر را به راهبردهای عملیاتی تبدیل کنیم و براساس سخن رهبر بسیج بایستی خلا های نظام را پر کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)با اشاره به اینکه روز ملی بسیج اساتید به واسطه تلاش‌های شهید چمران به این روز نام‌گذاری شده ادامه داد: شهید چمران مرد عمل بود و نهضتی که به جهت انسجام و استفاده از جوانان و نوجوانان را در جنگ‌های نامنظم راه‌اندازی کرد که در زمان خود در جبهه جنوب بسیار موثر بود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که اساتید بسیج بتوانند از تمامی ظرفیت‌های در اختیار، بهترین استفاده را در بسیج دانشجویی و  در قالب اقدامات علمی در دانشگاه  در راستای کمک به هئیت‌های اندیشه‌ورز انجام دهند.

وی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای به تحقق تمدن نوین اسلامی بر سه اصل اقتصاد پویا، مرجعیت علمی و فرهنگی متعالی دارند و اعتقاد ما براین است که در سپاه باید ارتباط هدفمند با جامعه دانشگاهی و مراکز آموزش عالی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما انتخابات را حق و تکلیف می دانیم گفت: اهمیت این مرحله از انتخابات به دلیل نقش رئیس جمهور به عنوان رئیس قوه مجریه در تحقق ایران قوی قطعا می‌تواند موثر باشد و دشمنان امروز در جهت مخدوش سازی مشارکت حداکثری و دوقطبی سازی مخرب در حال تلاش هستند که لازم است ما در آحاد مردم به ویژه گروه هدف خویش روشنگری کنیم.

غیاثی در پایان اظهار کرد: شأن سپاه و بسیج بر این است که بتوانیم در جهت حضور حداکثری و بیان شاخص‌های انتخابات اصلح تلاش‌ کنیم، تا این قدرت تشخیص در آحاد مردم به وجود آید که بتوانند به انسانی برسند که توانمند باشند و در میدان عمل مسیر متعالی را که شهدای خدمت تا پای جان در جهت خدمت به همه مردم کوتاهی نکردند، ادامه دهند.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار