رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی خبر داد؛

کسب دو مقام کشوری توسط همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت 2 مقام کشوری توسط همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان در پویش سراسری «قاف مقاومت» کسب شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو مقام کشوری توسط همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی

جواد روحانی اظهار کرد: احمد عباسی‌انابد و محمد پرنوری‌نوخندان از استان خراسان رضوی در قالب اثر دلنوشته و مقاله‌نویسی، موفق به کسب رتبه دوم کشوری پویش ادبی و هنری قاف مقاومت شدند.

وی با اشاره به اینکه این پویش با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، افزود: آثار کارکنان و دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی به دبیرخانه پویش قاف مقاومت در استان خراسان جنوبی ارسال شد.

روحانی عنوان کرد: آثار در 2 بخش کارکنان و دانش‌آموزان و در چهار قالب شعر - داستانک-  دلنوشته و نقاشی مورد بررسی داوران قرار گرفت و پس از داوری آثار، از استان خراسان رضوی، آقایان احمد عباسی‌انابد از آموزشگاه حضرت علی(ع) شهرستان کاشمر و محمد پرنوری‌نوخندان از آموزشگاه شهید فیاض‌بخش شهرستان درگز، موفق به کسب مقام دوم کشوری در این پویش شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی این موفقیت را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش استثنایی استان به‌خصوص همکاران مقام‌آورنده  تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار