راهپیمایی طوفان الاحرار در مشهد

مشهد(پانا) - مردم مشهد با حضور پر شور و خروش خود بار دیگر در روز جهانی قدس ، ایستادگی مردم غزه را در مقابل رژیم مستکبر صهیونیست را تحسین کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی طوفان الاحرار در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، همانطور که از مدت‎ها قبل، چشم‎ها به آخرین جمعه رمضان امسال دوخته شده بود تا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایان‎گر مواضع آنان در قبال جنگ اخیر غزه و جنایات بی‎شمار صهیونیست‎ها باشد، با گذشت دقایقی از ساعت ۹ صبح ، عرصه میدان ۱۵ خرداد مشهد شاهد حضور تاریخی زائران و مجاوران امام هشتم (ع) در راهپیمایی مردمی اعلام همبستگی با فلسطین است.

همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، عرصه میدان ۱۵ خرداد مشهد شاهد حضور انبوه زائران و مجاورانی است که پلاکارد‌هایی با عنوان «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و طنین فریاد «الله اکبر» آن‎ها حاکی از خشم سرشارشان از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

در دقایقی پس از ساعت ۹ صبح ، جمعیت عظیم مردم مشهد کار را به جایی رسانده است که محور‌های منتهی به میدان ۱۵ خرداد از صد‌ها متر دورتر شاهد محدودیت در تردد خودروهاست و از خیابان‎های اصلی گرفته تا کوچه ‎های مجاور، قطار اتومبیل‎ های پارک شده در دو طرف معبر به چشم می‎خورد.

بنابر اعلام پلیس راهور شهرستان مشهد، اگرچه محور‌های منتهی به میدان ۱۵ خرداد در طرح ترافیکی قرار دارد، اما با حضور زائران و مجاورانی که به‎ صورت فردی یا به همراه خانواده، از هر طرف با پای پیاده خود را به مراسم می‎رسانند، هر لحظه بر جمعیت حاضران روزه‌دار در میدان ۱۵ خرداد افزوده می‎شود.

حضور دانش ‎آموزان و جامعه فرهنگیان، دانشجویان و مدرسان دانشگاه، طلاب و اساتید حوزه ‎های علمیه، خدام بارگاه منور رضوی، رسته ‎های مختلف نیرو‌های مسلح و اقشار مردم مشهد به همراه محصّلان غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه و افغانستانی‎ های مقیم مشهد در عرصه میدان و مسیر راهپیمایی مشهود و محسوس است.

دانش آموز خبرنگار : محدثه رمضانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار