معاون شهردار مشهد:

جانمایی ۷۰۰ المان در 350 نقطه شهر مشهد مقدس

مشهد(پانا)- معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت : در شانزدهمین دوره استقبال از بهار با عنوان هنرهای شهری مشهد ۷۰۰ المان در حوزه معاونت فرهنگی در ۳۵۰ نقطه شهری پیش بینی شده و تا ۲۹اسفندماه جانمایی نهایی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جانمایی ۷۰۰ المان در  350 نقطه شهر مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری پانا جاوید کیانی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال شانزدهمین دوره استقبال از بهار با عنوان هنرهای شهری مشهد در حال برگزاری است که فرایند اجرایی آن از تابستان با انتشار فراخوان  در بخش‌های گلستان، المان‌های موقت شهری، تزئینات شهری، دیوار نگاری و جشنواره نوری و نقش‌های هنرهای مردمی آغاز شد و در مجموع بیش از ۲هزار اثر از 700 هنرمند  در این جشنواره داوری شد. 

وی ادامه داد: امسال ۷۰۰المان در شهر مشهد در حوزه معاونت فرهنگی در ۳۵۰نقطه شهری پیش بینی شده است و تا ۲۹اسفندماه جانمایی نهایی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود : ۲۰المان دائم با موضوعات خانواده، مقاومت، ایثار و شهادت، فرهنگ مهم رضوی و ۶هزار متر دیوار نگاری در ۲بخش فاخر و نیمه فاخر به اجرا گذاشته است؛ همچنین جشنواره نور، امسال در ۶هکتار در مجموعه کوهسنگی در حال انجام است که در روزهای آتی افتتاح خواهد شد. 

کیانی با اشاره به حوزه معاونت گردشگری و زیارت بیان کرد: تجهیز و آماده سازی ۴۲مرکزاسکان موقت و اضطراری با ظرفیت ۴۵هزار نفر در شب و ارائه خدمات ۱۸پایگاه راهنمای زائر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و ورودی‌های شهر و 4 ایستگاه استقبال از زائر در ورودی های شهر از دیگر برنامه‌ها است.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: پرده خوانی که یکی از سنت‌های قدیمی در شهر امام رضا(ع) است، در ۵۰۰نقطه شهر با موضوع حضرت رضا(ع) و شاهنامه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت : ایستگاه‌های افطاری نیز در سطح شهری و پایانه‌ها استقرار پیدا کرده‌اند.

کیانی با اشاره به حوزه ورزش و سلامت گفت: در ماه مبارک رمضان امسال سومین دوره جام برکت و کرامت  را با ۱۹ رشته ورزشی در حال اجرا داریم که این رقابت ها به دلیل  ۳رویکرد آقایان، بانوان، جانبازان و معلولین  در کشور بی نظیر است  و فرصتی شایسته در جهت بالا بردن روحیه نشاط و ترغیب مردم به حوزه ورزش و سلامت است.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار