معاون رفاهی و پشتیبانی و دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آمادگی و تجهیز ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی در خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - معاون رفاهی و پشتیبانی و دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: در نوروز امسال ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی زائران در استان خراسان رضوی آماده خدمت هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی و تجهیز ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری پانا حسن محمدزاده دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه‌ آیین میثاق خادمین اسکان فرهنگیان نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد : در سال ۱۴۰۲ در سه بازه زمانی نوروز ، تابستان و دهه آخر صفر اداره کل آموزش وپرورش خراسان با همیاری و همکاری تیم ۳ هزار نفره خود ، میزبانی میهمانان امام رضا علیه السلام را به عهده داشتند.

محمدزاده ادامه داد : برای نوروز ۱۴۰۳ که مصادف با ماه مبارک رمضان است ۶۱۰ آموزشگاه در قالب اسکان موقت و اسکان استراحت ، ۵۳۰ آموزشگاه برای اسکان موقت میزبان میهمانان امام رضا علیه السلام هستند و ۸۰ مدرسه برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته شده است. 

نمایشگاه قرآن و عترت

سید امیر شوشتری مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد : در سال گذشته حدود ۶۵ درصد ظرفیت اسکان مدارس به زائران خانواده آموزش و پرورش و ۳۵ درصد نیز به دیگر زائران اختصاص داده شد‌.

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی افزود : تقاضا میکنم از سریداران عزیز که با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات ایام نوروز سال ۱۴۰۳ را هم همچون ایام گذشته وضعیت خاص و ویژه‌ای بدانند و به زائرین امام رضا علیه‌السلام با دل و جان خدمت کنند.

نمایشگاه قرآن و عترت

معاون فرهنگی، اجتماعی‌ و زیارت استانداری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت  : کار  سرایداران در شبانه روز بسیار پر معنا است و هیچ‌ساعتی ، هیچ‌روزی و هیچکدام از کار‌هایشان را نمی‌توانیم نادیده بگیریم لذا کوچکترین کار سرایداران بسیار مفید است و در هر حالتی سرایداران منشاء خدمت هستند .

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد گفت : بی اطلاع نیستم که در برخی از مسائل ضعف و کمبودهایی وجود دارد و پیشاپیش به خاطر برخی از مشکلات و کاستی ها از سرایداران عذرخواهی میکنیم ؛ بی ‌تردید هر معلم و  مهندسی و... که وارد جامعه می‌شود سرایداران در تعلیم و تربیت‌ آنها نیز سهیم بودند.

دانش‌آموزان خبرنگار : الناز حسینی ، فاطمه چابک ، ساجده بخشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار