نفرات برتر جشنواره ریحانه خراسان جنوبی مشخص شدند

بیرجند (پانا) - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر اولین جشنواره ریحانه در استان خراسان جنوبی مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر جشنواره ریحانه خراسان جنوبی مشخص شدند

فاطمه بصیری‌پور در اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری ریحانه، ضمن قدردانی از همکاری و تعامل بسیج هنرمندان استان در برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره امسال همزمان با دهه کرامت کلید خورد و شاهد استقبال بالای دختران در عرصه‌های مختلف بودیم. 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را هویت‌بخشی و تبیین اهمیت جایگاه زنان و دختران و همچنین اهمیت دادن دختران به هنر به عنوان گویاترین و شیواترین روش بیان اندیشه‌هایشان عنوان کرد.

بصیری‌پور از فرماندهان بسیج به جهت شبکه سازی و جذب افراد در این جشنواره تقدیر کرد و گفت: هنرمندان نیز به نحو احسن پتانسیل‌های هنری خود را در این جشنواره در معرض نمایش قرار دادند.

وی با بیان اینکه ۳۳۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ریحانه در استان رسید، خاطرنشان کرد: امروز از ۲۳ برگزیده در مرحله استانی و ۹۲ برگزیده در مرحله شهرستانی این جشنواره تقدیر شد.

گفتنی است؛ این جشنواره در قالب‌های هنری پادکست، خوشنویسی، گرافیک متحرک، هنرهای بومی، صنایع دستی، شعر، پوستر، نقاشی رنگ روغن، داستان‌نویسی و تصویرسازی با موضوعات شخصیتی حضرت معصومه(س) و نقش و جایگاه ارزشمند دختران در اسلام و انقلاب برای دختران زیر ۱۲ سال، دختران ۱۲ تا ۱۸ سال و دختران بیش از ۱۸ سال برگزار شده است.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار