قائم مقام نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی:

فرهنگ زکات برای از بین بردن فقر در جامعه گسترش داده شود

بیرجند (پانا) - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از همه دستگاه های متولی در امر زکات می خواهم که فرهنگ زکات را در جامعه گسترش دهند، تا بخشی از آسیب‌های اجتماعی مانند فقر در جامعه برطرف شود.

کد مطلب: ۱۵۰۸۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ زکات برای از بین بردن فقر در جامعه گسترش داده شود

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی در همایش ترویجی تکریمی طلایه داران زکات شهرستان قاین با اشاره به برکات زکات براساس آیات و روایات گفت: امروز زکات به عنوان یکی از شاخص ها و هنجارهای جامعه دینی مطرح است و در کنار نماز بخشی از فرهنگ ما را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: از همه دستگاه های متولی امر زکات، دستگاه‌های فرهنگی و ائمه جمعه و جماعت می خواهم که فرهنگ زکات را در جامعه گسترش دهند، تا بخشی از آسیب‌های اجتماعی مانند فقر در جامعه برطرف شود.

وی افزود:کمیته امداد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ زکات اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوفرستی هم چنین اشاره‌ای به تحولات منطقه داشت و افزود: در شرایط فعلی فرصت کمک به جبهه مقاومت از طریق کمیته امداد هم فراهم شده که مردم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای کمک به این جبهه و پیروزی مظلومان نباید تردید کرد.

در حاشیه برگزاری همایش ترویجی تکریمی طلایه داران زکات در شهرستان قاین قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان از نمایشگاه دستاوردهای حوزه اشتغال کمیته امداد شهرستان قاین و مجتمع فرهنگی تربیتی اشراق بازدید کرد.

خبرنگار : کوثر یوسفـی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار