دبیر ستاد زکات شهرستان فردوس گفت:

جمع آوری 95 میلیون تومان زکات در شهرستان فردوس

فردوس (پانا) ـ دبیر ستاد زکات شهرستان فردوس گفت: 95 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی از ابتدای سال در شهرستان فردوس جمع آوری شد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری 95 میلیون تومان زکات در شهرستان فردوس

حسن الوانی دبیر ستاد زکات شهرستان فردوس گفت: با تشکیل ستاد زکات، شرایط برای خدمت رسانی بیشتر به مددجویان کمیته امداد فراهم شده و زکات جمع آوری شده برای تأمین جهیزیه، درمان، مسکن و خدمات موردی هزینه می‌شود.

حلوانی افزود: در حال حاضر در شهرستان فردوس هزار و ۴۵۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۶۵ تا ۷۰ درصد آنان افراد سالخورده هستند.

وی همچنین از توزیع یک تن و ۳۱۵ کیلوگرم گوشت قربانی بین ۹۰ درصد مددجویان کمیته امداد در فردوس و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: باغداران و کشاورزان شهرستان فردوس محصول ۱۷۰ درخت پسته و انار را به زکات مستحبی اختصاص داده اند و ۱۴۰ نفر از اعضای شورای زکات و همچنین‌ عاملان زکات نیز جمع‌آوری زکات واجب و مستحبی در شهرستان فردوس را به عهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس هم گفت: در فردوس به دلیل کمبود آب، کشت گندم و جو رونق چندانی ندارد اما در زکات مستحبی کشاورزان با اختصاص محصول انار و پسته، با ستاد زکات همکاری خوبی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار