افتتاح مدرسه‌ای ویژه دانش‌آموزان استثنایی در بیرجند

بیرجند (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: با حضور نماینده خیر نیک‌اندیش زنده یاد دکتر داریوش گنجی و معاون تربیت بدنی وزیرآموزش‌و‌پرورش مدرسه ۶کلاسه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه‌ای ویژه دانش‌آموزان استثنایی در بیرجند

حامد رخسارپور بیان کرد: در آغازین روز سال تحصیلی 1403 -1404 شاهد رویدادی ماندگار در عرصه آموزش و پرورش استان خراسان‌جنوبی بودیم و مدرسه ۶ کلاسه‌ی دکتر داریوش گنجی، به عنوان نگینی درخشان بر تارک آموزش‌و‌پرورش ویژه، با حضور جمعی از خیرین، مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر، به بهره‌برداری رسید. 

وی افزود :این بنای ارزشمند که با همت و تلاش بی‌وقفه خیرین نیک‌اندیش و حمایت‌های مسئولان استانی به ثمر رسیده است، نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای دانش‌آموزان عزیز با نیازهای ویژه است.

وی ادامه داد: این مدرسه که با زیربنای ۴۰۳ مترمربع و با بهره‌گیری از آخرین استانداردهای آموزشی و معماری ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ساخته شده است، محیطی امن، آرام و پر از مهر را برای این عزیزان فراهم آورده است.

رخسارپور اظهار داشت :کلاس‌های درس مجهز، سالن‌های چندمنظوره، فضاهای بازی و تفریح و سایر امکانات آموزشی، همگی با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و شکوفایی استعدادهای این دانش‌آموزان گرامی فراهم شده است.

حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه این مدرسه گامی مهم در راستای تحقق عدالت آموزشی برای همه کودکان است، از خیرین و مسئولان خواست تا در این راه خداپسندانه مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین از افتتاح ۴۳ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی دیگر در مهر ماه خبر داد و افزود: با این اقدامات، استان خراسان جنوبی گام‌های بلندی در جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش برداشته است.

دکتر علیرضا رضایی، نماینده خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد دکتر داریوش گنجی، در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه، بر اهمیت توجه به نیازهای ویژه کودکان تأکید کرد و از همه کسانی که در ساخت این مدرسه نقش داشته‌اند، قدردانی نمود.

وی همچنین بر لزوم تداوم این حرکت خیرخواهانه و گسترش فضاهای آموزشی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سراسر کشور تأکید کرد.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار