معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

اساسنامه سازمان نهضت سوادآموزی بازبینی می‌شود

بیرجند (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از بازبینی و تغییر اساسنامه این سازمان و توسعه ماموریت‌ها و روش‌های اجرایی آموزش همگانی در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اساسنامه سازمان نهضت سوادآموزی بازبینی می‌شود

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ علیرضا عبدی در گردهمایی کارشناسان سوادآموزی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت در حوزه سواد و سوادآموز، عشق می‌خواهد و افراد عاشق و توانمندی که ولع خدمت به دانش، بینش و معرفت افراد جامعه اسلامی داشته باشند می‌توانند در این حوزه کار کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه سوادآموزی، انتخاب بین احساسات و عقلانیت، سخت و دشوار است، خاطرنشان کرد: باید از نگاه صنفی به مقوله تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف آن پرهیز کرد.

نماینده مقام عالی وزارت و معین خراسان جنوبی در ستاد پروژه مهر گفت: در فرایند سواد‌آموزی، رویکردها و جهت‌گیری‌ها در راستای کیفیت‌بخشی و بهبود سواد با برداشت‌های متفاوتی که امروزه از سواد در فضای عمومی جهانی ارائه می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی کشور بر توانمندسازی آموزش‌دهندگان تاکید کرد و افزود: لازمه ریشه‌کن شدن بی‌سوادی از جامعه، حضور آموزش‌دهندگان باسواد و توانمند است.

این مسئول از ایران اسلامی به عنوان بیست‌وششمین کشور در حال ساخت نظام آموزش همگانی یاد کرد و ابراز کرد: هر کدام از همکاران در هر جایگاهی که هستند باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار