حضور بانوان کارآفرین و هنرمند خراسان‌جنوبی در برنامه «کارخونه»

بیرجند (پانا) - برنامه «کارخونه» با حضور بانوان کارآفرین از استان‌ خراسان‌جنوبی که با حمایت کمیته امداد به خودکفایی رسیدند، از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بانوان کارآفرین و هنرمند خراسان‌جنوبی در برنامه «کارخونه»

به گزارش پانا به نقل از اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، برنامه این هفته «کارخونه» با حضور بانوانی از استان خراسان‌جنوبی، از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 

 قسمت اول برنامه «کارخونه» ویژه خراسان‌جنوبی که روز گذشته روی آنتن شبکه ۲ رفت روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «فاطمه ابراهیمی» زاده این خطه کویری، راهبر شغلی حوله بافی و صنایع دستی، طراح برند و لوگو با نرم افزار کورل و کارگاه و آموزشگاه حوله بافی و فرزند مددجوی تحت حمایت این نهاد بود .

هم چنین امروز  قسمت بعدی این ویژه برنامه با حضور «ربابه جوادی» راهبر شغلی فرش و کارآفرین از شبکه دو پخش می‌شود .

در این قسمت‌‌ها «محمد عرب» (مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌جنوبی) ضمن بازدید از طرح‌های اشتغالزایی این دو بانوی کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد، صحبت می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگی است که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خبرنگار : فاطمه زهرا یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار