با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد:

جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مراسم جشن خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در خراسان جنوبی

سید مرتضی بختیاری در جشن خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مدد‌جویانی که امروز جشن خودکفایی آنان را گرفته شد، نه تنها صاحب شغل و حرفه شده‌اند بلکه کارآفرین هستند.

به گفته وی؛ خوشبختانه طی عمر با برکت انقلاب اسلامی با اتکاء به خدا و همراهی مردم، دسیسه‌های دشمنان با شکست مواجه شده و امروز در بسیاری از عرصه‌ها چون پرتاب ماهواره و تجهیزات و تسلیحات نظامی رتبه جهانی داریم.

وی با بیان جنایات آمریکا و اسرائیل و شهادت هزاران انسان بی‌گناه در غزه، ادامه داد: امروز هر برگ رأی در انتخابات پیش‌رو در کشور، یک «مرگ بر آمریکا» است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تأکید بر اهمیت حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: امروز دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند اما از مردم خراسان جنوبی این اطمینان را دارم که مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت که همین حضور پرشور عزت و اقتدار کشور در عرصه داخلی و بین المللی را به ارمغان می‌آورد.

بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه مددجویان با استفاده از مهارت خود و تسهیلات خودکفا شده‌اند گفت: مردم خراسان جنوبی همواره فعال، جهادی و پر تلاشند و در جبهه اقتصادی هم به خوبی درخشیده اند و امروز شاهد خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی این استان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: همه اشتغال‌های کمیته امداد راستی‌آزمایی شده و ۹۳ درصد شغل‌های ایجاد شده به هدف رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: سهم اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی در سال گذشته ۱۱ هزار فرصت شغلی بوده و امسال هم ایجاد ۶ هزار ۱۰۰ فرصت شغلی هدف‌گذاری شده که با کمک ۷۶۴ میلیارد تومان تسهیلات محقق شود اما تاکنون ۷۲ درصد تسهیلات جذب شده است.

بختیاری گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند در کاهش تورم و رشد تولید سهم داشته باشد و درحال حاضر یک سوم پیله ابریشم کشور را مددجویان این نهاد تولید می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار همراه تکریم مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است که نیازمند همراهی بانک‌ها بوده و تاکنون هم سهم خوبی محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار