معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

ترور سردار پرافتخار کشور، شهید نیلفروشان اقدامی غیرقانونی و جنایتی نابخشودنی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید براینکه ترور سردار پرافتخار کشور، شهید نیلفروشان اقدامی غیرقانونی و جنایتی نابخشودنی است، گفت بی‌تردید خباثت رژیم متجاوز صهیونیستی، در ترور ناجوانمردانه شهید نیلفروشان باز هم بی‌پاسخ نخواهد ماند.

کد مطلب: ۱۵۱۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ترور سردار پرافتخار کشور، شهید نیلفروشان اقدامی غیرقانونی و جنایتی نابخشودنی است

 سید‌احمد موسوی در گفت‌و‌گو با پانا طی مراسم تشییع شهید سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان در روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳، با بیان اینکه خباثت و حماقت رژیم تروریست و متجاوز صهیونیستی، در ترور ناجوانمردانه این شهید والا مقام،‌ بدون تردید  بازهم بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: «سردار سرتیپ پاسدار شهید عباس نیلفروشان، در جریان بمباران مناطق مسکونی بیروت توسط رژیم صهیونیستی در تاریخ ششم مهر ۱۴۰۳پس از عمری مجاهدت سرانجام  به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافتند. ترور این مقام ارشد نظامی ایران اقدامی غیرقانونی و جنایتی نابخشودنی است.»

وی ادامه داد: «مجاهدت‌های این سردار مجاهد در سنگر دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) فداکاری و مجاهدت در راه امنیت کشور و آزادی قدس شریف بود و امروز دیدگان ملت ایران در رثای این شهید اشک‌بار و قلب‌ها نیز غمگین است. آن مجاهد به عنوان مستشار سپاه همیشه قهرمان در لبنان در حال خدمت به جبهه مقاومت بود، از جمله رزمندگانی بود که در سنگر دفاع مقدس، جبههٔ مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام سال‌ها مجاهدت کرد.»

این مقام مسئول با تأکید براینکه جنایت رژیم منحوس صهیونیستی باید برای جهانیان تبیین شود، خاطرنشان کرد: «تاریخچه سراسر جنایت رژیم صهیونیستی از زمان پیدایش تاکنون نشان می دهد که سکوت‌ در برابر تجاوزها و جنایت‌های این رژیم موجب گستاخی و ارتکاب جنایت‌های  آن بیشتر می شود، رژیم صهیونیستی برای ترمیم حیثیت بر باد رفته خود، دست به هر کاری می‌زند اما باز متزلزل تر می‌شود. این جنایات نباید از ذهن و فکر جهانیان فراموش شود و باید اقداماتی جهت تبیین این جنایات اندیشیده شود. تبیین و انتقال ارزش‌ها، آرمان‌ها و مجاهدت‌های جبهه مقاومت از طریق زبان فاخر هنر و رسانه برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، ویران کننده‌تر از نبرد نظامی است.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص اقدامات شایسته سردار نیل‌فروشان گفت: «سردار نیلفروشان به دلیل  تلاش‌های مستمر برای حمایت از محور مقاومت به‌ویژه حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطینی، به‌عنوان یکی از شخصیت‌های کلیدی در حمایت از آرمان‌های مقاومت شناخته می‌شود. این سردار سپاه اسلام، عمر با برکت خود را صرف پاسداری از کیان میهن عزیزمان کرد و در نهایت نیز پاداش عمری مجاهدت خود را گرفت و به دست سفاکان و غاصبان قدس شریف به درجه رفیع شهادت نایل آمد، قطعا این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار