مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

هفته نیروی انتظامی یادآور شجاعت و ایثار پرسنل‌نیروی انتظامی است

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است «مقام معظم رهبری»

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران طی پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به پرسنل شجاع نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته نیروی انتظامی یادآور شجاعت و ایثار پرسنل‌نیروی انتظامی است

متن پیام علیرضا کریمیان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«نیروی انتظامی یکی از ستون‌ های استوار امنیت در کشور است» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

هفته نیروی انتظامی یادآور دلاوری‌ها، ایثار و فداکاری‌های مجموعه پرسنل شجاع نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف و وعده‌گاه تجلی خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران اسلامی است و اجرای امر مهم و مقدس حفاظت از امنیت موجب فدا شدن شهیدان زیادی در راه وطن و امنیت مردم ایران شده است.

امسال تقارن هفته فراجا با عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ حلاوت و شیرینی مضاعفی به کام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بخشیده است.

«نیروی انتظامی» در طول سالیان متمادی با خلق حماسه هایی سرشار از ایثار و از خودگذشتگی، برگ های زرینی در کارنامه خود در نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پر افتخار و والامقام خانواده بزرگ فرماندهی نیروی انتظامی و پاسداشت دلاوری‌ها، مجاهدت‌ها و رادمردی‌ های این عزیزان، فرا رسیدن «هفته نیروی انتظامی» را که امسال با شعار«پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» نامگذاری شده است، به تمامی فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم فراجا تبریک و تهنیت می‌گویم و از تلاش‌ها و مساعی ارزشمند این عزیزان در برقراری نظم، امنیت و تحکیم حقوق شهروندی، تقدیر و تشکر نموده و سلامت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را در سایه سار حضرت ولی عصر(عج) از پیشگاه ایزد منان مسألت دارم.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار