معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی منطقه ۵:

تحلیل وضعیت آماری دانش‌آموزان مدارس فحک در تدوین و ارتقاء کیفیت آموزشی مؤثر است

تهران (پانا) - معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی منطقه ۵، ضمن تاکید بر اهمیت داده‌های آماری در تصمیم‌گیری‌های آموزشی؛ تحلیل وضعیت آماری دانش‌آموزان و کلاسبندی مدارس را برای ارتقاء کیفیت آموزشی ضروری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تحلیل وضعیت آماری دانش‌آموزان مدارس فحک در تدوین و ارتقاء کیفیت آموزشی مؤثر است

نشست تخصصی ارائه گزارش آماری، تحلیل وضعیت دانش‌آموزان و کلاسبندی مدارس فحک در منطقه ۵ تهران با حضور غلامعباس کاظمی؛ معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی، حبیبی کیا؛ مسئول فناوری اطلاعات آمار و برنامه ریزی؛، علیرضا قزوینه؛ مسئول فنی حرفه ای و کار و دانش و مریم اشتری؛ کارشناس فحک و با هدف تحلیل دقیق وضعیت آماری دانش‌آموزان، بررسی توزیع آنها در کلاس‌ها و ارزیابی وضعیت کلی مدارس فحک برگزار شد.

کاظمی بر اهمیت داده‌های آماری در تصمیم‌گیری‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: تحلیل وضعیت آماری دانش‌آموزان و کلاسبندی مدارس به ما این امکان را می‌دهد که نیازها و چالش‌های آموزشی را شناسایی کرده و برنامه‌های مؤثرتری برای ارتقاء کیفیت آموزش تدوین کنیم.

سپس حبیبی کیا نیز به بررسی فناوری‌های موجود برای بهبود فرآیندهای آموزشی پرداخت و افزود: استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند به بهینه‌سازی مدیریت کلاس‌ها و ارتقاء تجربه آموزشی کمک کند.

در ادامه قزوینه و اشتری به تحلیل وضعیت کلی مدارس و ارائه پیشنهادات برای بهبود شرایط پرداخته و بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای سال تحصیلی جدید تاکید کردند.

این جلسه با هدف بهبود فرآیندهای آموزشی، ارائه راهکارهای عملی و تدوین برنامه‌های مناسب برای سال تحصیلی پیش‌رو برگزار شد و در پایان، تصمیمات لازم برای پیگیری و اجرای برنامه‌ها اتخاذ شد.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار