مسئول مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش منطقه ۵:

با انتخاب مدیران اصلح، سطح کیفی مدارس غیردولتی منطقه ارتقا می‌یابد

تهران (پانا) - مسئول مدارس غیر دولتی منطقه ۵ در جلسات تائیدیه مدیریت برای مدیران پیشنهادی مدارس غیردولتی منطقه ۵، با تأکید بر اهمیت انتخاب مدیران شایسته، انتخاب مدیران اصلح را مسبب ارتقا سطح کیفی مدارس غیردولتی منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
با انتخاب مدیران اصلح، سطح کیفی مدارس غیردولتی منطقه ارتقا می‌یابد

 جلسات حضور و دریافت فرم تائیدیه مدیریت برای مدیران پیشنهادی مدارس غیردولتی منطقه ۵ برگزار شد و مدیران پیشنهادی با حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه، مراحل نهایی گزینش و صدور ابلاغ خود را طی کردند.

این جلسات در اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ و توسط کارشناس مسئول مدارس غیردولتی برگزار شد. مدیران پیشنهادی، مطابق برنامه اعلام‌شده، در زمان‌های مشخص شده در جلسات حضور یافتند.

مدیران پس از ارائه مدارک و دریافت اطلاعات لازم، در صورت تمایل به مدیریت، طی فرآیندی برگه تائیدیه خود را تحویل گرفته و به اتاق کارشناس مسئول گزینش مراجعه تا مراحل نهایی گزینش و صدور ابلاغ انجام شود.

شهرام رضا ورامینی، مسئول مدارس غیردولتی در این نشست، با تأکید بر اهمیت انتخاب مدیران شایسته گفت: این جلسات با هدف اطمینان از شایستگی و آمادگی مدیران پیشنهادی برگزار شده و تلاش ما بر این است که با انتخاب مدیران اصلح، سطح کیفی مدارس غیردولتی منطقه ارتقا یابد.

وی همچنین افزود: انتظار می‌رود مدیران منتخب با جدیت و دقت نظر در امور مدیریتی خود، به بهبود مستمر وضعیت آموزشی و تربیتی در مدارس غیردولتی بپردازند. این امر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تعهد به اجرای اصول مدیریتی و آموزشی است.

ورامینی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش به‌عنوان یک نهاد بنیادین در تربیت نسل آینده، نیازمند مدیرانی است که علاوه بر داشتن توانمندی‌های مدیریتی، با رویکردی نوآورانه و با توجه به تحولات روز، بتوانند بهترین شرایط را برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان فراهم کنند.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار