معاون آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ تهران:

مدارس منطقه ۱۸ آمادگی ورود به مهری ماندگار را دارند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ تهران ضمن توضیح درباره اقدامات پروژه مهر در منطقه ۱۸ اظهار کرد مدارس منطقه آمادگی ورود به مهری ماندگار را دارند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس منطقه ۱۸ آمادگی ورود به مهری ماندگار را دارند

نسرین توکلی راد معاون آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ در گفت و گو با پانا درباره برنامه‌های پیش رو در سال تحصیلی جدید گفت: ما بحث پروژه مهر را در منطقه ۱۸ شروع و نیروی انسانی، کمبود نیروی نقل و انتقالات را سازمان‌دهی کردیم. برنامه‌ای با عنوان خرداد طلایی برای مدیران اجرایی شد. خرداد طلایی در راستای  برنامه‌ریزی فعالیت‌های سالانه مدرسه و پیش بینی سال تحصیلی آینده انجام شد.

وی ادامه داد: در راستای برنامه خرداد طلایی، عوامل مدرسه به آسیب شناسی و مشکلات مدرسه در سه سال گذشته می‌پرداختند و راهکارهایی را ارائه می‌دادند و برای سال تحصیلی آینده برنامه‌ریزی‌های مختلف را یادداشت می‌کردند.  

توکلی گفت: ما تاکید کرده‌ایم که در مدارس، هر ساله حداقل دو تا سه برنامه خلاقانه خاص باید باشد و هم اکنون این در حال رقم خوردن است. همچنین ما در کنار بحث‌های آموزشی و تربیتی در بحث‌های سخت افزاری تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در مدارس پیگیری می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در منطقه ۱۸ پروژه مهر همچنان برقرار است. ساخت و ساز، کمبود، رنگ آمیزی و تعمیرات در مدارس در مرحله انجام قرار گرفته. با توجه به شرایط حاضر در منطقه ۱۸ و تلاش مدیران مدارس، منطقه آمادگی لازم جهت ورود به مهری ماندگار برای همه دانش‌آموزان و معلمان را دارد.

وی عنوان کرد: یکی از مباحثی که ما به آن بسیار تاکید می‌کنیم ارتباط مدارس با اولیا است و تاکید بر حضور و مشارکت اولیا در برنامه‌های مختلف می‌کنیم تا از تخصص اولیا در راستای به سازی مدارس استفاده شود.

خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار