در جلسه تقدیر از دانش آموزان برتر دبیرستان دکتر حسابی منطقه ۱۸ عنوان شد:

تحصیل یک سرمایه گذاری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران در جلسه تقدیر از دانش‌آموزان برتر دبیرستان دکتر حسابی منطقه ۱۸ عنوان کرد تحصیل یک سرمایه گذاری است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل یک سرمایه گذاری است

در جلسه‌ای که به مناسبت تقدیر از دانش‌آموزان برتر دبیرستان دکتر حسابی برگزار شد، منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت.

منصور هدایتی پس از خیرمقدم به حاضران، به اهمیت علم و دانش در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: تحصیل یک سرمایه‌گذاری است که می‌تواند سلامت، رفاه و پیشرفت فرد و جامعه را تضمین کند.

وی در ادامه سخنان خود، ضمن تبریک به دانش‌آموزان برتر، آن‌ها را الگوی موفقیت برای هم‌سن و سالان خود دانست و تأکید کرد:  سخت‌کوشی، تلاش و پایداری، کلیدهای اصلی دستیابی به قله‌های موفقیت هستند. هر یک از شما دانش‌آموزان نه تنها به موفقیت‌های شخصی خود دست یافته‌اید، بلکه با تلاش‌های خود می‌توانید تأثیر مثبت و ماندگاری بر جامعه داشته باشید.

هدایتی با اشاره به اینکه هر یک از دانش‌آموزان دارای پتانسیل و استعدادی منحصر به فرد هستند، افزود: شما باید به خودتان ایمان داشته باشید و همواره در پی یادگیری بیشتر و ارتقاء توانمندی‌هایتان باشید. 

وی در پایان به دانش آموزان یادآوری کرد: جایگاه معلمان و والدین در فرآیند یادگیری و رشد شخصیت دانش‌آموزان بسیار حیاتی است و بدون حمایت‌های آنها، این موفقیت‌ها امکان‌پذیر نمی‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار