انتشار دومین نشریه آموزشی و تربیتی «آسمان»

تهران (پانا) - دومین نشریه آموزشی و تربیتی با عنوان «آسمان» به همت آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در ده فصل متنوع منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انتشار دومین نشریه آموزشی و تربیتی «آسمان»

دومین شماره نشریه آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۱۶ با عنوان «آسمان» به همت حمیدرضا ابراهیم نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ و اعضای شورای معاونان منطقه به‌مناسبت ماه محرم رونمایی شد. این مجله تصویری که دارای ۲۱ صفحه است، مروری بر حوزه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد.

در ابتدای نشریه سخن سردبیر مصطفی سلیم‌خانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۶ درباره امام حسین(ع) و ویژگی‌های نشریه، ما را مشتاق به مطالعه این نشریه می‌کند.

بخش اول آن با عنوان فلسفه قیام امام حسین به نویسندگی زهرا فلاحی، کارشناس قرآن و عترت منطقه که دلایل قیام امام حسین (ع) را به نحوی درست در ذهن مخاطب ترسیم کرده، منتشر شده است.

بخش دوم نشریه با عنوان معرفی طرح‌های نظام آموزش ابتدایی به گردآوری زهره ایروانی، معاون آموزش ابتدایی منطقه۱۶  که به طرح نظام دوری و طرح رویش اشاره کرده است.

بخش سوم نیز با عنوان چه کسی تو را کشته؟ به نویسندگی محسن اسکندری، کارشناس مسئول قرآن و عترت قلم زده شد.

بخش بعدی نشریه با عنوان تاثیر ماه محرم در کاهش آسیب‌های اجتماعی به نویسندگی شهین عبدالهی، کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نوع خود جالب و خواندنی است.

بخش پنجم آن نیز با عنوان مروری بر رشته تصویرسازی به نویسندگی شبنم حاج محمدی، کارشناس فرهنگی و هنری که به گروه‌بندی تصویرسازی و تصویرسازی با مداد پرداخته است. 

بخش ششم این نشریه تصویری با عنوان شیوع بیماری تب دنگی به نویسندگی مریم مهدی پور، کارشناس سلامت و تندرستی  منطقه ۱۶ که به ابعاد مختلف بیماری تب دنگی، پیشگیری و محافظت و علائم بالینی آن اشاره کرده است.

بخش بعدی نیز با عنوان هدایت تحصیلی چیست؟ به نویسندگی سارا پورگراوند، کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی منطقه که یکی از دغدغه‌های دانش آموزان است، منتشر شد. 

بخش هشتم نشریه با عنوان افتخارات حوزه تربیت بدنی به نویسندگی مجید علی‌پور، کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۶ که به مسابقات فرهنگیان  و رتبه‌های برتر منطقه اشاره کرده است.

بخش بعدی این نشریه نیز درخصوص تربیت بدون توقف به گردآوری مهدی قلی‌زاد، کارشناس فعالیت‌های اردویی و دانش‌آموزی است که توضیحاتی مبسوطی درباره مجموعه‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی ، پژوهش‌سرای اندیشه و دارالقرآن‌ها ارائه کرده است. 

در بخش پایانی این مجموعه نیز که به نویسندگی محمد بیابانی است با معرفی کتاب و برشی از رمان‌های تاریخی و تحلیلی نامیرا به این مجموعه خاتمه داده است.

نویسنده : حنانه میرزا حسینی خبرنگار : حنانه میرزاحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار