معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

بار دیگر در انتخابات مردم سالاری دینی به تصویر کشیده شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پیامی ضمن قدردانی از حضور فرهنگیان به‌ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات ۱۵ تیرماه، گفت حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه رأی اولی‌ها و فرهنگیان ولایتمدار و انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‏ سالاری دینی را مقابل دیدگان جهانیان به رخ کشید.

کد مطلب: ۱۴۸۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بار دیگر در انتخابات مردم سالاری دینی به تصویر کشیده شد

متن پیام سید‌احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به این شرح است:

حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که با حضور پرشور ملت سرافراز، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قالب دو دوره در امنیت و اقتدار برگزار شد و برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با هدایت‌ها و رهبری داهیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به ثبت رسید. بی‌شک پیروز واقعی این میدان، ملت قدرشناس، بصیر و هوشیار کشورمان هستند که علیرغم وجود مشکلات و ترغیب دشمنان انقلاب مبنی بر تحریم انتخابات، با مشارکت ارزشمند خود علاوه بر به نمایش گذاردن تعهد دینی و عزم ملی، توطئه بدخواهان نظام را همچون همیشه خنثی کردند.

عرصه انتخابات صحنه ادای تکلیف بزرگ سیاسی، تجلی احترام به افکار و آرای مردم و جلوه شعور و اراده یک ملت است و مردم فهیم و بصیر پایتخت مقاومت ایران اسلامی، سرزمین سرداران و سرافرازان همراه و همگام با سایر ایرانی‌های شریف و همیشه در صحنه یک بار دیگر با حضور آگاهانه و باصلابت خودشان پای صندوق‌های رای، جلوه‌های زیبایی از همبستگی و وحدت ملی همچنین عزم و اراده ای خلل ناپذیر را به نمایش گذاشتند.

قطعا این مشارکت پرشور و ارزشمند، مهر تایید دیگری بر دلبستگی و علاقه مندی مردم بزرگ به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. با  انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری علاوه بر حضور مردم، نخستین مهر حضور در تابستان ۱۴۰۳ برای رای اولی‌ها نیز به ثبت رسید. البته که انتخاب، همیشه اقدامی مهم و تاثیرگذار در زندگی افراد است، اما مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده، بسیار مهم و گرامی است؛ چراکه جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

آموزش و پرورش همواره سهم مهمی در اجرای انتخابات در ادوار مختلف به عهده داشته است و بی شک حضور پرشورجامعه بزرگ فرهنگیان و نیز نوجوانان در کنار سایر اقشار جامعه با حضور آگاهانه پای صندوق های رای پشتوانه‌ای محکم برای مسوولین و  همه دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان است.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه رئیس جمهور شهید و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی و سرافراز تبریک می‏ گویم و امیدوارم رئیس جمهور منتخب مردم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمتگزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

امید که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و گسترش تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی، فصل نوینی از تحقق عدالت اجتماعی، کمک و حمایت از محرومان جامعه و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و کمک و همیاری تمام دلسوزان و نخبگان جامعه به ویژه جوانان انقلابی، شاهد باشیم.

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار