انتشار نخستین نشریه آموزشی و تربیتی «آسمان»

تهران (پانا) - نخستین نشریه آموزشی و تربیتی با عنوان «آسمان» به همت آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در هفت فصل متنوع حوزه تربیتی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انتشار نخستین نشریه آموزشی و تربیتی «آسمان»

نخستین نشریه آموزشی و تربیتی با عنوان «آسمان» به همت آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در عید غدیر رونمایی و از امروز توزیع می‌شود. این مجله تصویری که دارای ۱۵ صفحه است، مروری بر فعالیت‌های حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی دارد.

بخش اول این مجله با عنوان «غدیر، چشمه‌ای که تا پایان می‌جوشد» به نویسندگی زهرا فلاحی (کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 16) وقایع و رخداد‌های غدیر را به نحوی درست در ذهن مخاطب ترسیم کرده است.

بخش دوم مجله با عنوان «امید فردا» به گردآوری شبنم حاج‌محمدی (کارشناس فرهنگی و هنری منطقه 16) به زیبایی‌شناختی و جشنواره‌های فرهنگی و هنری منطقه پرداخته است.

بخش سوم مجله به نویسندگی سارا پورگراوند (کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی منطقه 16) به سبک‌های فرزندپروری اشاره دارد.

بخش چهارم این مجموعه نیز با عنوان «پانا؛ خبرگزاری برای دانش‌آموزان» به گردآوری مهدی قلی‌زاد (کارشناس فعالیت‌های اردویی و دانش‌آموزی منطقه 16) است که توضیحاتی درباره خبرگزاری پانا، افتتاحیه دفتر پانا، فعالیت‌های گسترده پانای منطقه و همچنین حمایت و پشتیبانی دانش‌آموزان مستعد این عرصه ارائه کرده است.

بخش پنجم این مجله با عنوان «آفتاب‌سوختگی و روش درمان آن» به نویسندگی مریم مهدی‌پور (کارشناس سلامت و تندرستی منطقه) است.

بخش ششم به نویسندگی شهین عبدالهی (کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که راهکار‌هایی برای تربیت فرزند  و مقابله با رفتار آن‌ها ارائه کرده است.

بخش پایانی این مجموعه نیز به نویسندگی محمد بیابانی است که با معرفی کتاب و خاطراتی از شهید محرم ترک به این مجموعه خاتمه داده است.

نویسنده : حنانه میرزا حسینی عکاس : حنانه میرزا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار