مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

تربیت دانش آموزان راهی برای تربیت خانواده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ ضمن بیان اینکه آموزش تنها در مدرسه نیست بلکه در سطوح مختلف از جمله خانواده هم شکل می‌گیرد، تربیت دانش آموزان را راهی برای تربیت خانواده عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموزان راهی برای تربیت خانواده است

کارگروه حجاب و عفاف با حضور حمید ضیائپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، سید محمد موسوی، مدیر قرآن و عترت و سارا مرد آزاد مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهر تهران با میزبانی امور بانوان منطقه برگزار شد.

حمید ضیائپور، رییس آموزش و پرورش منطقه ۶ ضمن بررسی عملکرد این کار گروه عنوان کرد: امروزه در بستر مدارس، شاهد سطح آگاهی لازم دانش آموزان به طور کامل در این بستر نیستیم و باید تلاش کرد تا این آگاهی را افزایش داد و برای آن راهکار های لازم را لحاظ کرد تا به سطح مطلوب برسیم.

وی گفت: امروز از مدیران دعوت کردیم تا در این هم فکری حضور موثر داشته و از تجربیات آن ها در زمینه‌ی کار میدانی با دانش آموزان استفاده کنیم، و این امر مسبب شده تا علاوه بر ارتباط نزدیک با دانش آموزان بتوانیم آن ها را بهتر درک کنیم و امروز باید به آن ها مفهوم آزادی را یادآور شویم چرا که آزادی که امروز در بستر فضای مجازی از آن دم میزنند آزادی واقعی نیست بلکه آزادی خیالی است که صرفا آن را برای تخریب فرهنگ و دین قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: ما باید در زمینه عملکرد خود در بستر مجازی‌ کار کرده و این کار گروه را در سطوح مختلف عملیاتی کنیم تا بتوانیم علاوه بر تاثیر بر روی دانش آموزان بستر خانواده را هم برای رشد عملکرد آنها آماده کنیم چراکه آموزش تنها در مدرسه نیست بلکه در سطوح مختلف از جمله خانواده است و تربیت دانش آموزان راهی برای تربیت خانواده است.

ضیائپور در آخر گفت: این کارگروه زمینه مناسبی برای رشد فکر و آگاهی معلمان و دانش آموزان است پس باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد، و این نیازمند برنامه ریزی دقیق و سطوح فکری بالاتری نسبت به یک منطقه است تا بتوان آن را به بهترین نحو عملیاتی و سپس نتیجه‌گیری کرد.

 

خبرنگار دانش آموز: مبین جوکار

نویسنده : مبین جوکار عکاس : مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار