مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

محبوبیت معلم اثر وضعی در تربیت دانش‌آموز دارد

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر عدم تعطیلی کار تربیت برای آموزش و پرورش گفت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم مترادف با مربی آورده شده است. بر این اساس محبوبیت معلم اثر وضعی در تربیت دانش‌آموز دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محبوبیت معلم اثر وضعی در تربیت دانش‌آموز دارد

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گردهمایی یک روزه معلمان انقلابی ضمن تمجید از ایستادگی معلمان در برابر همه هجمه‌هایی که بر نسل جوان وارد می‌شود، گفت: امیدواریم در سال تحصیلی پیش رو با همراهی؛ همدلی و وفاق و همفکری همه معلمان و دست اندرکاران با اجرای برنامه‌های تحولی درسی و تربیتی سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

موحدی با تاکید بر عدم تعطیلی کار تربیت برای آموزش و پرورش گفت: بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معلم مترادف با مربی آورده شده است، امیدواریم ما هم بتوانیم علاوه بر ایفای نقش معلمی، یک مربی محبوب برای دانش آموزان باشیم تا به عنوان یک الگو در تربیت آنان اثرگذار باشیم.

وی افزود: معلمان ما به امام و آرمان‌های امام عشق می‌ورزند و معلم تراز انقلاب اسلامی باید معلمی باشد که برای دانش آموزان علاوه بر مربی دلسوز و معلم محبوب هم باشد تا بتواند در تربیت آنها موثر باشد. اگر بخواهیم دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم که بعد از سنوات تحصیل به مراتبی از حیات طیبه برسد باید از تمام ظرفیت های نظام آموزشی استفاده شود.

موحدی تاکید کرد: دستگاه‌های پیرامونی باید در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود آموزش و پرورش را پررنگ ببینند تا با استفاده از آن ظرفیت ها کار آموزشی و تربیتی موثری انجام شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی صندوق ذخیره‌ فرهنگیان برای ساخت مسکن ویژه فرهنگیان گفت: با طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش استان و حمایت استاندار، مکاتبات لازم در خصوص تامین زمین مورد نیاز در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها انجام شده است که در صورت تامین زمین؛ ساخت این واحد‌های مسکونی شروع می شود.

خبرنگار: امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار