پیام رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت شروع سال تحصیلی

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید پیامی را خطاب به دانش‌آموزان صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت شروع سال تحصیلی

پیام مجتبی به مناسبت شروع سال تحصیلی به شرح زیر است:

«فرا رسیدن بهار علم و دانش مبارک باد

شروع سال تحصیلی و تقارن آن با ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته دفاع مقدس نویدبخش سال تحصیلی مملو از خیر و برکت و موفقیت خواهد بود.

دانش‌آموزان عزیز ایران اسلامی همیشه در صحنه‌های علم و دانش، اخلاق و معنویت، پیشرفت، بصیرت و دشمن‌شناسی جزء پیشگامان انقلاب اسلامی بوده‌اند. در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی حاضرند و با روحیه جهادی و انقلابی پای کار ایران اسلامی هستند و با مد نظر قرار دادن مبانی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب با تلاش و مجاهدت، علم‌آموزی و معنویت، قله‌های پیشرفت و موفقیت را فتح خواهند کرد. بدون تردید بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در منطقه و جهان توسط دستان با کفایت و پر از مهر شما دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

تحصیل، تهذیب و ورزش سه توصیه اصلی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از شما دانش‌آموزان است که همواره مد نظر قرار دهید. خود‌سازی معنوی و اخلاقی در کنار تلاش علمی توام با ورزش راه موفقیت خواهد بود. از توطئه‌ها و نقشه‌های کینه‌توزان و بدخواهان، غافل نشوید چرا که آنها می‌دانند پیشگامان موفقیت و پیشرفت کشور در آینده شما هستید و می‌خواهند با برنامه‌های مختلف در فضای مجازی و ... شما را متوقف کنند. البته ایمان دارم با هوشیاری و تلاشهای جهادی شما عزیزان سنگر الهی مدرسه و جامعه اطرافتان را پر از مهر، آگاهی و صفا و صمیمیت خواهید کرد.

امیدوارم خداوند متعال در این سال تحصیلی مبارک، شما را در زندگی فردی و اجتماعی موفق و سعادتمند نماید.

موفق و موید باشید»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار