رفیعی در گفت‌وگو با پانا:

طوفان الاقصی نتیجه روح بلند و انگیزه تحسین برانگیز جوانان غزه بود

حضور مادران و زنان غزه حائز اهمیت است که کمتر به نقش آنان توجه شده است

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی نتیجه روح بلند و انگیزه تحسین برانگیز جوانان غزه بود، گفت مردم جهان باید جنبش و قیامی علیه سکوت حکامشان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی راه‌اندازی کنند تا دولت‌ها مجبور به موضع گیری و پاسخگویی شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
طوفان الاقصی نتیجه روح بلند و انگیزه تحسین برانگیز جوانان غزه بود

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با پانا در خصوص سالگرد یک سالگی عملیات ۷ اکتبر، اظهار کرد: «در واقع اتفاق مهمی بود که توسط جوانان غیور و با جرات غزه آغاز شد. این عملیات، اسرائیل را شگفت‌زده کرد و موجب شد تا تحولاتی در منطقه رخ دهد.»

این عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: «زنان و مادران در طول یک سالی که از این اوضاع گذشت، نقش بسیار مهمی را ایفا کردند به خصوص در جهت روحیه دادن و حضورشان در این بحرانی که ایجاد شد. به ویژه امروز که رژیم صهیونیستی از هیچ عملیات و اقدامات وحشیانه‌ای مضایقه نمی‌کند. استقامت و صبر زنان در غزه، آغاز دوره جدیدی در حوزه زن و خانواده اسلامی و مقاومت است. بنابراین حضور مادران و زنان غزه بسیار حائز اهمیت است که کمتر به نقش آنان توجه شده است.»

وی اضافه کرد: «نوجوانان و جوانان غزه نیز با یک روح بلند و انگیزه و نیت تحسین برانگیز مقابل دشمن ایستاده‌اند.»

رفیعی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی، طوفان حریت و آزادگی در دنیا معنی می‌شود، گفت‌: «متاسفانه ما تاکنون تا این حد از توحش را توسط رژیم صهیونیستی ندیده بودیم و طبیعتاً سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر این قتل‌ عام و کشتار دسته‌جمعی به معنای هم پیمانی با رژیم صهیونیستی است.»

وی بیان کرد: «تکلیف ایران در حمایت از غزه و لبنان و فلسطین کاملا روشن است و ما در جمهوری اسلامی پیرو مقام معظم رهبری آماده کمک رسانی به مردم مظلوم و ستم‌‌دیده غزه و لبنان هستیم.»

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: «سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بی‌شرمانه است. کشورهایی که تاکنون سکوت کرده‌اند و عنوان عضویت در سازمان‌های بین المللی را یدک می‌کشند و بر واژه حقوق بشر مانور می‌دهند، امروز موضع سکوت گرفته‌اند. سکوت و بی‌عملی مصداق بارز خیانت به آرمان‌های بشری است. مردم جهان باید حکامشان را در صورتی که موضعی اتخاذ نکرده‌اند، محاکمه و مواخذه کنند. مردم باید جنبش و قیامی علیه این سکوت راه اندازی کنند و به قدری این قیام ادامه داشته باشد تا دولت‌ها مجبور به موضع گیری و پاسخگویی شوند.» 

وی در پایان اظهار کرد: «سکوت و عدم مداخله حکام کشورهای مسلمان نیز قابل پذیرش نیست. متاسفانه کشورهای مسلمان در مقابل این مسلمان‌کشی و نسل‌کشی که توسط رژیم منحوس اسرائیل در حال ارتکاب است، نایستادند. جوامع اسلامی نقش مهمی دارند و باید هرچه سریع تر مواضع خود را اعلام کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار