حمله موشکی حزب الله به شهرک «المطله»

تهران (پانا)- مقاومت اسلامی لبنان حملات موشکی جدیدی به شمال فلسطین اشغالی از جمله شهرک «المطله» انجام داد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حمله موشکی حزب الله به شهرک «المطله»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حملات صبحگاهی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک موشک به سمت «روش هنکرا» شلیک شده و آژیر خطر هم به صدا در نیامده است.

این رسانه‌ها همچنین از شلیک موشک‌های ضدزره به شهرک المطله خبر دادند.

منابع صهیونیست اعلام کردند که بر اثر شلیک این موشک‌ها بخش اعظم این شهرک به خاموشی فرو رفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۲ موشک ضدزره به این شهرک شلیک شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربر‌ها و خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

آن‌ها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته‌اند که پهپاد‌های حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار