امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان‌بهارستان:

مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است

بهارستان یک (پانا) - امام‌ جمعه بخش گلستان شهرستان‌بهارستان در تجمع مردم و دانش‌آموزان در حمایت از مردم غزه، مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است

اجتماع مردم گلستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد‌ موسوی امام‌جمعه بخش‌ گلستان و عبدالله‌ نوحی، فرماندار شهرستان‌ بهارستان و جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان در فلکه اول گلستان برپا شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی، امام‌جمعه بخش گلستان در این اجتماع با یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: در رابطه با حوادث اخیر دو نکته بسیار مهم است؛ نکته اول این است که تقابل حق و باطل یک تقابل همیشگی بوده است که از زمان خلقت انسان تا به امروز، حق و باطل در مقابل هم ایستاده اند و اما نکته دوم در رابطه با حوادثی است که در این ایام اتفاق افتاد که از منظر اقدام حماسی و سریع رزمندگان حماس و غزه که ابهت پوشالی رژیم‌اسرائیل را شکستند و اقدام پلید رژیم غاصب صهیونیستی در قبال حمله به بیمارستان‌ها در غزه قابل بررسی است.

امام‌جمعه بخش‌گلستان با بیان اینکه بحث غزه، تنها بحث اعراب نیست ادامه داد: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است. امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام قرار گرفته است. حماس و جبهه مقاومت دیگر تنها نیستند بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان همراهشان هستند و در کنار آنها ایستاده‌اند. به فضل الهی همچنانی که در سوریه و یمن شاهد شکست جبهه باطل بودیم در فلسطین نیز با یاری و مدد الهی پیروزی با جبهه حق است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتظار داریم از مجامع بین‌المللی خصوصا مجامع اسلامی به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنند. امروز روز عمل و مقاومت است و دیگر سکوت جایز نیست، دیگر امروز نمی‌توانیم در مقابل این حوادث سکوت کنیم و همه موظف هستیم در کنار جبهه مقاومت بایستیم. خیلی ها در فضای رسانه‌ای میخواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند که ما با بصیرت خود باید با آنها مقابله کنیم.

موسوی با محکوم شمردن اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: بمباران بیمارستان‌ها و مردم مظلوم توسط اسرائیل نشان‌دهنده نزدیک شدن زمان پایان این رژیم غاصب است و اینها شواهدی بر پیروزی آینده مقاومت است. تاریخ در مقابل چشمان ما است؛ همچنانی که داعش و سایر تکفیری‌ها شکست خوردند به فضل الهی اسرائیل نیز به پایان خود سلام می‌کند.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار