حملات جدید مقاومت به ارتش اسرائیل

انهدام یک تانک «مرکاوا ۴» در شهر غزه

تهران (پانا) - گروه‌های مقاومت فلسطین از حملات جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و انهدام کامل یک دستگاه تانک «مرکاوا ۴» خبر دادند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حملات جدید مقاومت به ارتش اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح امروز شنبه اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن‌ها را در منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه هدف قرار داده است.

این گردان‌ها افزود که تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در محور نتساریم را نیز با راکت‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس نیز امروز شنبه اعلام کرد که با منفجر کردن بمب در مسیر عبور نظامیان رژیم صهیونسیتی در منطقه الشجاعیه، شماری از آنها را کشته و زخمی کرده است.

این گردان ها همچنین از انهدام کامل یک دستگاه تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه با استفاده از بمب «شواظ» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از کشته شدن یک نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر داده بود. شمار نظامیان کشته شده این رژیم بنا به اذعان مقامات صهیونیست به ۶۷۴ نفر رسید.

بنا به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، شمار نظامیان زخمی این رژیم نیز از آغاز جنگ به ۴ هزار و ۲۱ نفر رسیده که ۲ هزار و ۳۲ نفر از آنها از زمان حملات زمینی به نوار غزه زخمی شده اند. این درحالی است که رسانه ها و شماری از تحلیلگران شمار تلفات رژیم صهیونیستی را با توجه به سانسور شدید اخبار جنگ از سوی مقامات تل آویو، به مراتب بالاتر از این تعداد می دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار