جاده سلامت در شهرهای ساحلی استان ایجاد شود

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر گفت: آمادگی لازم برای تقویت ورزش‌های همگانی در استان بوشهر داریم و در این زمینه در شهرهای ساحلی استان باید یک جاده سلامت به منظور انجام ورزش‌های همگانی احداث شود.

کد مطلب: ۸۰۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جاده سلامت در شهرهای ساحلی استان ایجاد شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به نیاز جامعه امروز به ورزش‌های همگانی اظهار داشت: استان بوشهر از نظر نشاط اجتماعی در بین 3 استان اول کشور قرار دارد و نشاط اجتماعی، ورزش‌های همگانی و سلامت سه موضوعی هستند که با هم ارتباط تنگاتنگی دارند.

وی با بیان اینکه باید در موضوع تحرک افراد در جامعه کارهای بیشتری صورت گیرد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی و دیگر عرصه‌ها باید ابزار تحریک در جامعه را بیشتر کنیم و کارگروه سلامت در این موضوع نقش مهمی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به جذابیت‌های سواحل استان بوشهر تاکید کرد: باید در شهرها و استانهای ساحلی کشور، از ظرفیت جذابیت‌های سواحل استفاده بیشتری کنیم، استان بوشهر در این زمینه ظرفیت‌های زیادی دارد و برای ورزش‌های مختلف، سواحلی طولانی بوشهر یک ظرفیت ایده آل است .

گراوند با بیان اینکه جامعه امروزی بیش از هر چیز به نشاط نیاز دارد، خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای ایجاد نشاط در جامعه تقویت روزش های همگانی است.

وی با تاکید بر توسعه ورزشهای همگانی در استان بوشهر ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مکلف کردیم درصدی از اعتبارات خود را به نشاط اجتماعی اختصاص دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کمک ویژه‌ای برای توسعه ورزش‌های همگانی در استان بوشهر می‌شود اظهار داشت: آمادگی لازم برای تقویت ورزش‌های همگانی در استان بوشهر داریم و در این زمینه در شهرهای ساحلی استان باید یک جاده سلامت به منظور انجام ورزش‌های همگانی احداث شود.

گراوند ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی را ضروری خواند و گفت: یکی از فرصت‌های خوب برای ورزش‌های همگانی، سواحل بوشهر است و در این زمینه باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار