معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد:

برنامه‌های هفته ملی کودک در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، برنامه‌های هفته ملی کودک در این اداره کل را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های هفته ملی کودک در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

غلامحسین مهران‌پور ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت، استوره بی‌بدیل مبارزه با رژیم اشغالگر و کودک‌کُش اسرائیل، سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان تسلیت گفت.

مهران‌پور تاکید کرد: توجه به کودکان و نوجوانان، نیازها، خواسته‌ها و ویژگی‌های آنان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های این هفته مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: هفته‌ ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر با شعار «برای کودکان، برای آینده» اجرا خواهد شد که به همین منظور برنامه‌هایی جهت اجرا در کودکستان‌ها و دبستان‌های استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفته کودک، برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرا خواهد شد که می‌توان به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کودک از جمله شهیده رقیه حیاتی، نواختن زنگ هفته کودک، برگزاری مسابقه نقاشی در 2 گروه کودکستان‌ها و دبستان‌ها، تجهیز چند مدرسه ابتدایی روستایی به کتابخانه، دیدار با کودکان در بیمارستان خلیج فارس، برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن در کلیه مدارس ابتدایی و برگزاری جشن شادی ویژه کودکان اشاره کرد. 

خبرنگار : عبدالحسین صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار