شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس شهرستان تنگستان برگزار شد

تنگستان(پانا)_ شور عاطفه در روز سه شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران کمیته امداد، فرماندار شهرستان تنگستان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان، امام جمعه شهر اهرم و سایر مسئولین شهرستانی در دبستان دخترانه کوثر برپا شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس شهرستان تنگستان برگزار شد

سید جواد هاشمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان اظهار کرد : امروز زنگ نمادین شور عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش شهرستان تنگستان به صدا در آمد که هدف از اجرای چنین برنامه هایی، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌ آموزان می باشد.

هاشمی گفت : امید است با یاری یکایک خیران هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نماند و همه ی آنان به درجات بالای علمی دست یابند.

احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان بیان کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به دانش آموزان نیازمند به همراه کسب تعالیم ارزشمند از آن است.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم گفت : یکی از نشانه‌های مسلمان و مؤمن بودن، انجام عمل صالح و کمک کردن به دیگران و احساس انسان دوستی است. شور عاطفه ها نیز نوعی کمک و همیاری است که از مفاهیم و تعلیمات مهمی برخور دار است.

روح الله غلامیان رئیس آموزش و پرورش گفت: ما مفتخریم این عمل کاملا انسانی که باعث دوستی و محبت بین دانش آموزان میشود را رواج دهیم. این دانش آموزان آینده ساز، با چنین برنامه هایی یاد میگیرند به هم نوعان خود محبت ورزند و یکدیگر را یاری کنند.

در پایان، زنگ شور عاطفه ها طنین انداز شد و دانش آموزان، پاکت های اهدایی خود را به درون صندوق ها انداختند و راهی کلاس های درس شدند.

 

 

خبرنگار : دانش آموز : شیوا زنده بودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار