معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش استان بوشهر پایش می‌شوند

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش استان بوشهر پایش می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش استان بوشهر پایش می‌شوند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ محمود حق‌دوست در جلسه پالایش مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: طرح پایش مراکز دارالقرآن همگام با سراسر کشور در تابستان سال جاری اجرایی می‌شود.

حق‌دوست با اعلام این خبر گفت: بر اساس طرح مذکور 21 مرکز دارالقرآن در سطح استان بوشهر پس از تکمیل سامانه مربوطه و بارگذاری مستندات فعالیت‌های‌شان، توسط پایشگران کشوری مورد بازدید قرار خواهند گرفت و در نهایت توسط اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت متبوع سطح‌بندی می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: در راستای رسالت آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش این مراکز به عنوان محلی برای رشد قرآنی، دینی و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با سیره اهل بیت و عترت(ع) محسوب می‌شوند.

مراکز دارالقرآن در مجموعه آموزش و پرورش استان بوشهر بیش از 10 نوع فعالیت تخصصی در حوزه قرآن، عترت و نماز انجام می‌دهند که تاکنون بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در تابستان سال جاری مشغول قرآن‌آموزی در این مراکز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار