معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

تربیت در تابستان متوقف نمی‌شود

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به هدف‌گذاری تحقق حضور ۵۰۰۰۰ نفری دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی استان با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» تربیت متوقف نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۳۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت در تابستان متوقف نمی‌شود

محمود حق‌دوست در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و یادآوری خدمات شهید جمهور، بر شور انتخاباتی رای‌اولی‌ها با مشارکت حداکثری دانش‌آموزان دهه هشتادی استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

‌حق‌دوست،  شروع فعالیت‌های تابستانی و تقارن آن با انتخابات را فرصت مغتنمی برای مشارکت حداکثری دانش‌آموزان رای‌اولی در انتخابات دانست.

وی با بیان اینکه افتتاحیه کلاس‌های تابستانی با دهه ولایت و امامت همزمان شده است، اظهار کرد: برگزاری پویش‌های مختلف برای تببین و معرفی بیشتر فرهنگ غدیر و انتقال پیام‌های این واقعه مهم اسلامی به نسل جوان ضروری است.

حق‌دوست گفت: با توجه به هدف‌گذاری تحقق حضور ۵۰۰۰۰ نفری دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی استان با شعار «هر مدرسه یک پایگاه و تربیت بدون توقف» غنی‌سازی اوقات فراغت با کلاس‌های متنوع آموزشی، مهارتی، تربیتی و فرهنگی مورد تاکید است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدیران مدارس، کانون‌های فرهنگی و تربیتی،  اردوگاه‌ها، پژوهش‌سراها و مساجد و دارالقرآن‌ها با ثبت پایگاه‌های تابستانی در سامانه نورینو زمینه حضور حداکثری دانش‌آموزان را مهیا کرده‌اند.

حق‌دوست تصریح کرد: شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی و فرهنگی با در اختیار داشتن فضاهای مطلوب بر اساس قانون موظف به همکاری در برگزاری کلاس‌های تابستانی هستند که امیدواریم به این مسئولیت قانونی خود عمل کنند.

مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌های استانی، تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، هلال احمر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار : یانا عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار