دانش آموزان رای اولی های استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال خواهند داشت

بوشهر(پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت شایسته است که دانش آموزان رای اولی استان بوشهردر آن مشارکت فعال خواهند داشت .

کد مطلب: ۱۴۸۱۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان رای اولی های استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال خواهند داشت

محمود حق‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی و آماده سازی آنها برای ورود به مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی و مطالبه‌گری عالمانه، یکی از مهمترین رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت و نهاد مدرسه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت شایسته است که دانش آموزان رای اولی استان بوشهردر آن مشارکت فعال خواهند داشت .

حق دوست افزود: در انتخابات مجلس دوازدهم که اسفند سال گذشته برگزار شد، بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ دانش‌اموز رای اولی در حماسه بزرگ انتخابات شرکت کرده بودند.

حق‌دوست بیان کرد: در بهمن و اسفند سال گذشته برای ارتقا دانش سیاسی دانش‌آموزان و افزایش شوق و رغبت آنها برای شرکت در انتخابات، ۱۸ همایش بزرگ در همه شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر برگزار شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در تیر ماه برگزار می‌شود و مدارس و کلاس‌های درس تعطیل هستند، برای افزایش مشارکت دانش‌اموزان رای اولی تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت شبکه شاد استفاده کنیم.

حق‌دوست بیان کرد: شبکه شاد الان بزرگترین پیام رسان داخلی است که در همه خانواده‌ها نفوذ دارد به همین دلیل می‌توان به راحتی با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کرد.

وی ادامه داد: پس از پایان امتحانات نهایی و فراغت دانش‌آموزان از دغدغه امتحانات، در مرکز استان تربیون آزاد با حضور دانش‌آموزان رای اولی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یادآور شد:از ظرفیت کلاس‌های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت نیز برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات استفاده می‌کنیم.

حق‌دوست در خصوص اینکه چه تعداد دانش‌آموز رای اولی داریم، عنوان کرد: چون هنوز آمار دقیقی از ثبت احوال دریافت نکرده‌ایم، اجازه دهید تا آمار را در روزهای آینده اطلاع رسانی کنیم.

 

خبرنگار : امیر محمد کنخگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار