درخشش مدیر کانون فرهنگی تربیتی حدیث اهرم با ارائه ایده خلاقانه در جشنواره کشوری کارینو

بوشهر(پانا)_ فاطمه حیدری، مدیر کانون فرهنگی تربیتی حدیث اهرم با ارئه ایده خلاقانه کانونی رتبه سوم جشنواره کارینو را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش مدیر کانون فرهنگی تربیتی حدیث اهرم با ارائه ایده خلاقانه در جشنواره کشوری کارینو

محمود حق دوست، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: اختتامیه جشنواره کشوری "کارینو" جشنواره ایده‌های تحولی، تجربیات برتر، ابتکارات خلاقانه، کار ویژه‌های کانونی چشم اندازه، ارائه محتوا و گفتمان مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر و مرکز همایش های ایوان ری تهران برگزار شد.

حق دوست گفت: این مراسم با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، معاونین پرورشی و فرهنگی استان ها، روسای ادارات فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، کارشناس مسئولان فعالیت های اردویی و کانون ها و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار شد.

حق دوست تصریح کرد: در این اختتامیه از بین یک هزار و ۱۸۲ کانون فرهنگی تربیتی کشور و یک هزار و ۳۵۶ اثر، ۲۰ کانون برتر کشوری به ارائه ایده و تجارب خود پرداختند و از استان بوشهر فاطمه حیدری، مدیر کانون فرهنگی تربیتی حدیث اهرم، به صورت حضوری، ایده "تولید فرآورده‌های خرمایی در کانون حدیث اهرم" را ارائه کرد و موفق به کسب مقام سوم این جشنواره شد و توسط وزیر آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت. در این جشنواره مبلغ ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان به کانون های رتبه سوم پرداخت می‌شود.

 

خبرنگار : امیر عباس آریاخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار