قلی‌زاده به پرسپولیس نزدیک شد

تهران (پانا) - مالکان باشگاه پرسپولیس به درویش برای جذب قلی‌زاده مأموریت ویژه‌ای محول کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قلی‌زاده به پرسپولیس نزدیک شد

در حالی‌که نقل‌وانتقالات فوتبال ایران با حرارت و شدت خاصی پیگیری می‌شود و تیم‌های مطرح به دنبال سبقت گرفتن از یکدیگر و به قول معروف بمب ترکاندن هستند، اما هواداران پرسپولیس از روند طی شده توسط مدیریت تیمشان رضایت ندارند و معتقدند رضا درویش و همکارانش عملکرد موفقی در این مدت نداشته‌اند.

بعد از جدایی اوسمار ویه‌را از پرسپولیس، کارلوس گاریدو اسپانیایی هدایت سرخپوشان را برای فصل جدید به عهده گرفت، اما جدایی ۳ ستاره اصلی پرسپولیس یعنی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر کام هواداران را تلخ کرد، تا انتقادات از مدیریت پرسپولیس اوج بگیرد.

البته طی روز‌های اخیر فعالیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات شدت بیشتری گرفته و با جذب ایوب العملود مراکشی و بازگشت فرشاد احمدزاده و همچنین تمدید قرارداد رفیعی و پورعلی‌گنجی، فرجی، آل‌کثیر و امیری کمی کفه ترازو به سمت سرخپوشان سنگین شد، اما هواداران همچنان ناراضی هستند.

براساس آخرین صحبت‌های رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مالکان و حامیان مالی سرخپوشان به وی مأموریت داده‌اند که در صورت نیاز و موافقت گاریدو باب مذاکرات با باشگاه لهستانی برای جذب علی قلی‌زاده، ملی‌پوش فوتبال ایران باز و پیگیری شود.

البته گفته می‌شود که باشگاه لهستانی مبلغ ۲ میلیون دلار را برای صدور رضایت‌نامه قلی‌زاده تعیین کرده است که با این شرایط باید دید در نهایت این باشگاه برای جذب این بازیکن موفق به پرداخت این مبلغ خواهد شد یا نه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار