سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

فرآیند رأی گیری فردا ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود

تهران (پانا)- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: شعب ما برای انتخابات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دایر است و ان‌شاءالله فردا رأس ساعت ۸ صبح انتخابات در این شعب آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند رأی گیری فردا ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: همه تعرفه‌های انتخابات مرحله دوم روز‌های یکشنبه و دوشنبه به شعب و حوزه‌های رأی گیری ارسال شده است.

وی افزود: شعب ما برای انتخابات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دایر است و ان‌شاءالله فردا رأس ساعت ۸ صبح انتخابات در این شعب آغاز خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی امکانات حضور مردم در خارج کشور در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: در خارج از کشور ۳۴۴ شعبه اخذ رای با همکاری وزارت خارجه مهیای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری است که به وقت محلی در ساعت ۸ صبح در همه جهان آغاز خواهد شد.

اسلامی با اشاره به نظارت بر روند و برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: براساس تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور می‌تواند بازرسانی را برای کنترل جریان انتخابات به طور ثابت و سیار به شهرستان‌ها، بخش‌ها و شعب ثبت‌نام اعزام کند که وزارت کشور این تمهید را انجام داده است.

وی افزود: در این مرحله هم ناظران شورای نگهبان و هم بازرسان وزارت کشور حضور دارند تا بر انتخابات نظارت می‌کنند و اگر مسئله یا نکته‌ای باشد توسط بازرسان تذکر داده می‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز فرآیند صحت انتخابات را از طریق بازرسان و ناظران شورای نگهبان دنبال می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار