سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد:

با هیچ مشکلی در فرایند رای‌گیری مواجه نیستیم

تهران (پانا)- سخنگوی شورای نگهبان گفت: به لطف خدا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و شاهد حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای هستیم تا ان شاءالله سرنوشت ۴ ساله خود را تعیین کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
با هیچ مشکلی در فرایند رای‌گیری مواجه نیستیم

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان امروز - جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران مستقر ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح فرایند رأی گیری آغاز شده است و به فضل خدا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: دستگاه‌ها همه متصل هستند و احراز هویت‌ها به صورت برخط انجام می‌شود و برابر هماهنگی‌هایی که با عوامل اجرایی شده است با هیچ نگرانی و مشکلی مواجه نیستیم. همچنین همکاران ما در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور دارند و به لحظه گزارشات واصله را پیگیری می‌کنند و مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه‌های مردم ناظر موضوعات را به ما منتقل کنند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: همچنین نمایندگان محترم کاندیداها در ستاد مرکزی انتخابات حضور دارند و من در جلسه با آنها به آنها اعلام کردم که اگر نکته و نگرانی دارند با ما در میان بگذارند. با توجه به اینکه این افراد در ستاد مستقر هستند، هر نکته‌ای که داشته باشند می‌توانند از نزدیک از طریق همکاران ما موضوعات را پیگیری کنند.

طحان نظیف عنوان کرد: به لطف خدا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و شاهد حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای هستیم تا ان شاءالله سرنوشت ۴ ساله خود را تعیین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار