امام جمعه کرج:

باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد

کرج( پانا)- نماینده ولی فقیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی برآنکه دشمنان به دنبال دو قطبی شدن جامعه هستند، گفت: باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد‌.

کد مطلب: ۱۵۰۵۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد

سید محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی برآنکه دشمنان به دنبال ۲ قطبی شدن جامعه هستند گفت: باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد.

وی اضافه کرد: در واقع دراین زمینه رهبر معظم انقلاب دستور دادند و مسئولیت ایجاد کردند که نباید به راحتی از این دستور عبور کرد .

امام جمعه کرج بیان کرد: باید این جریان نفوذ را شناخت یعنی با مبانی فکری آنان آشنا شد و مواضع این افراد را شناخت بطوری‌که رفتارشان را بررسی کرد.

وی افزود: با این بررسی‌ها می‌توان دید این افراد در اوج قله غرب‌گرایی به سر می برند و در مقابل مبانی تفکرغرب تسلیم شده و آن را پذیرفته‌اند .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: بطوریکه افراد جریان نفوذ را القا می کنند به جامعه که راهی جز همراهی با غرب برای پیشرفت نیست .

وی گفت: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند بنابراین اعتقادی هم به تبعیت از ولی فقیه نداشته بطوریکه به صراحت می‌گویند دوران انقلاب تمام شده است .

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: این افراد روحیه جهادی ندارند و در تلاش هستند سابقه پلیدی آمریکا را از بین ببرند و در بزرگ کردن استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ ندارند .

وی بیان کرد: این افراد از شعار مرگ برآمریکا که امروز فراگیر شده و هر آزاده ‌ای سر می دهد ناراحت می‌شوند و دائم دنبال موقعیت برای ارتباط با امریکا هستند .

دانش‌آموزخبرنگار شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار