امام جمعه کرج:

افزایش نسل آوری در جامعه اسلامی ضروری است

امام جمعه کرج اظهار كرد: استان البرز از شرایط خوبی برای تولیدات صنعتی و اقتصاد دارد که با حمایت مسؤولان و‌کمک مردم محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۵۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از البرز در کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج ضمن تأکید بر مقابله با دروغ و غیبت، گفت: در طول عمر خود باید از دلسپردن به مال دنیا و زیبایی‌های کاذب بپرهیزیم .
ايشان با اشاره به مناسبت‌ها و اسارت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، افزود: انسان بایددر بدترین حالات از وظیفه خود کوتاهی نکند و‌به دستورات الهی و دین عمل کند .
امام جمعه کرج با اشاره به خون‌خواهی امام حسین (ع)، گفت: در آن زمان افرادی که با دل و جان برای دفاع از امام شهیدان و دین اسلام حرکت کردند عاقبت به خیر شدند .
وی با اشاره به بیانات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، تصریح کرد: ترامپ امروز ما را تروریسم می‌خواند و این موضوع بیانگر این است که از گذشته کینه دارد .
آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه مشکل آمریکا علم ایران نیست، متذکر شد: دولت امریکا از اسلام و تربیت شدگان اسلام در کشور ایران کینه دارند و نگران پایداری انقلاب اسلامی هستند .
امام جمعه کرج، علت عصبانیت آمریکا را عدم برآورده شدن خواسته‌هایش در ایران برشمرد و افزود : او می‌داند نباید خلیج فارس را عربی بخواند؛ خلیج همواره برای کشور ما بوده و تا ابد خلیج فارس باقی خواهد ماند اما دشمن در نظر دارد فتنه در خاورمیانه به پا کند .
خطیب نماز جمعه کرج با اشاره سخنان وزیر خارجه آمریکا مبنی‌بر اینکه به دنبال تغییر نظام ایران هستند، بیان داشت: دولت استکبار گمان می‌کند افرادی که در کشور ایران، ذلیلانه برایشان دم تکان می‌دهند می‌توانند به آن‌ها کمک کنند در حالی که این نشان می‌دهد اقتدار ملت ایران را هنوز درک نکرده‌اند .
حسینی‌همدانی با بیان اینکه رفتار ترامپ به او دیکته شده و بیانگر این است که خواهان برهم زدن آرامش دنیا می‌باشد، بیان داشت: آمریکا و دولت استکبار هرگز نمی‌توانند بر نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت پیروز شوند چرا که این مهم وعده حق الهی است .
وی با بیان اینکه اروپا نیاز دارد از طریق برجام سوءاستفاده کند، افزود : نباید دولت ایران در دام اروپا بیافتد و اجازه دهد که اشتباهات گذشته دهه ۸۰ در امر مذاکره با اروپا تکرار شود .
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد : آن‌ها می‌خواهند در چهارچوب برجام، تحریم‌های جدید و‌سخت‌تری بر کشور تحمیل کنند تا دوباره ایران را به پای مذاکره بکشانند .
حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به تقویت بحث و اقتصاد در کشور تأکید داشت و افزود : نباید به رجز خوانی استکبار توجه کنیم و تنها با تقویت اقتدار و تلاش خود در بحث اقتصاد است که می‌توان اقتدارملی و تولید قوی داشته باشیم .
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد : وارادات بی‌رویه در کشور برخلاف سخنان مقام معظم رهبری است و‌ باید این موضوع را اصلاح‌ کنیم .
خطیب نماز جمعه کرج، با بیان اینکه در این دولت فعالیت‌ها و‌اقدامات مثبتی هم انجام شده است و‌ نمی‌توان منکر آن شد، اظهار داشت: فضا در استان البرز به قدری مساعد است که می‌توانیم در امر اقتصاد و تولیدات فعالیت تأثیرگذاری داشته باشیم .
حسینی‌همدانی ادامه داد: این امر همسو و همراه با روحیه انقلابی و جهادی خواهد بود که با کمک مردم و حمایت مسؤولان امکان‌پذیر است .
وی با بیان اینکه اگر مردم در زمینه اقتصاد مقاومتی وارد شوند بی‌شک موفق خواهیم شد، اظهار داشت: با تکیه بر تولیدات و صنایع داخلی می‌توانیم کشور را از رکود اقتصادی نجات دهیم .

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه با تأکید بر لزوم صداقت دولت با مردم، گفت: هریک از دولتمردان آماری از تولید شغل ارائه می‌دهند که با هم همخوانی ندارد و آمار مدام دچار تغییر می‌شود، که این موضوع معنی خوبی ندارد و بی‌اعتمادی و سستی باورها را به همراه خواهد داشت .
حسینی‌همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به توطئه اخیر رژیم صهیونیستی در رابطه با اقلیم کردستان،تصریح کرد: همه‌پرسی شکست خورد و‌اجازه ندادیم حیاط خلوت رژیم صهیونیستی در کنار کشور جمهوری اسلامی ایران برقرار شود و‌خیالات باطل دشمن را همچون گذشته به هم زدیم .

لزوم افزایش نسل در کشور
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته استاندارد، تصریح کرد: همه افرادی که در استاندارد فعالیت می‌کنند باید در چهارچوب قانون و ضوابط عمل کنند تا به سلامت جامعه آسیب نرسد .
به گفته امام جمعه کرج، یکی از موارد به هم زدن استانداردهای خلقت دستکاری ژنتیکی است که در ظاهر خوب است اما بطن کار نتیجه مثبتی را به همراه نخواهد داشت و آثار مخربی بر جماد، نبات، حیوانات، انسان‌ها و جهان را به همراه دارد .
خطیب نماز جمعه کرج، یادآور شد :

اگر مسؤولان به این امر توجه نکنند منشأ آثار سو برای جهان و جامعه بشریت خواهند بود که در این امر تنها به جنبه منعت طلبی نگاه می‌شود و به از بین رفتن نسل توجهی نخواهیم داشت .
حسینی‌همدانی با بیان اینکه دشمن سعی دارد تمام سعی خود را در راستای کاهش نسل مسلمانان از طرق مختلف انجام دهد، عنوان کرد: تحدید نسل موضوع جدی است که باید در این زمینه توجه داشته باشیم، چرا که تولید نسل تنها و تنها توسط جامعه میسر است .
وی خطاب به جوانان بر مبنی‌بر اینکه در زمین دشمن بازی نکنیم، افزود: با کاهش نسل‌آوری بازی در زمین دشمن است که دشمن از طریق برخی از لوازم آرایشی، مواد خوراکی و بسیاری از این موارد سعی دارد افزایش نسل مسلمانان را متوقف کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار