رزمنده دفاع مقدس:

دفاع مقدس ایمان و اتحاد ما را زیاد کرد

کرج (پانا) - یکی از رزمندگان دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، ایمان و اتحاد ما را زیاد کرد و دستاوردهای بسیار خوبی برای انقلاب و مردم داشت.

کد مطلب: ۱۵۰۴۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس ایمان و اتحاد ما را زیاد کرد

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «بنده 2 مرحله به جبهه اعزام شدم که در مرحله اول به جنوب کشور رفته و در شهر دزفول واقع در سد دز، حضور داشتم. مرحله دوم نیز در عملیات کربلای ۵ غرب کشور یعنی کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و سومار و قلاجه بودم. مرحله اول ۳ ماه و مرحله دوم ۶ ماه  به‌صورت فعال در جبهه در حال فعالیت بودم.»

وی افزود: «حضور در جبهه با وجود بدی آب و هوا و سختی‌هایی که داشت باعث ایجاد انگیزه برای دفاع از وطن، دین و کشورمان می‌شد. همچنین شور و شوقی که آن مکان‌ها داشت، تمام این سختی‌ها را به شیرینی تبدیل می‌کرد و باعث می‌شد راحت از آن مکان، دل‌کَنده نشویم.»

ابراهیمی اضافه کرد: «یکی از دوستان و همرزمانمان به نام حسن میرزاخانی بود که جلوی چشمان بنده، گلوله خمپاره به سینه و گردن آن بزرگوار برخورد کرد و به شهادت رسید.»

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به خاطرات خود گفت: «روزی در سنگر نشسته بودم و 2 نوجوان بسیار خوب و باایمان با ما در جنگ بودند که با همدیگر دوست بودند. یک شب، فرمانده آمد و گفت چند نفر را برای شناسایی خط‌ مقدم می‌خواهم. فرمانده شروع به انتخاب کرد و ابتدا بنده را انتخاب کرد اما این 2 نوجوان، خود را جلو انداختند و پیش فرمانده آمدند و اصرار کردند که ما را به جای ایشان اعزام کنید؛ زیرا وی (بنده) زن و بچه دارد و ما نمی‌گذاریم به خط برود.»

ابراهیمی افزود: «وقتی فرمانده، اصرار این 2 نوجوان شجاع را شنید، قبول کرد و آن‌ها به جای بنده برای شناسایی خط اعزام شدند.»

وی گفت: «دفاع مقدس، ایمان و اتحاد ما را زیاد کرد و دستاوردهای بسیار خوبی برای انقلاب و مردم داشت و در زندگی تمام رزمنده‌ها تاثیراتی مانند زیاد شدن ایمان، اتحاد و همدلی را به همراه داشته است.»

دانش‌آموزخبرنگار: شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار