نماینده ولی فقیه در البرز:

گسترش موج ناامیدی بسیار خطرناک است

کرج (پانا- امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت: گسترش موج ناامیدی بسیارخطرناک است؛ امید همه سرمایه ما است و مواظب باشیم با برچسب زدن‌ها امید را از ما نگیرند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
گسترش موج ناامیدی بسیار خطرناک است

آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت : گسترش موج ناامیدی بسیارخطرناک است رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف بارها به موضوع امید آفرینی در جامعه اسلامی تاکید کرده‌اند.

وی افزود: عده‌ای دانسته و حساب شده و عده‌ای از روز نادانی و جهل، امید آفرینی را در جامعه اسلامی هدف قرار داده‌اند؛ دشمنان و اهل نفاق به موج ناامیدی در جامعه اسلامی دامن می رنند چرا که حسودان طالب سلب آسایش دیگران هستند؛ هرجا امیدی باشد جلوی آن می‌ایستند.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: همانطور که قرآن کریم می‌فرمایند یکی از خصلت‌های منافقان ایجاد یاس در جامعه اسلامی است ؛امروز کشور ما به همت جوانان دانشمند خود دارنده موشک‌های پیشرفته است که با هدف بازدارندگی تولید شده است اما عده‌ای با ترفند‌های مختلف مقاومت افراد مقاوم را می کشند.

وی اضافه کرد: دشمنان با کمک رسانه‌های جبهه استکباری به صورت عمیق و پیچیده در جامعه اسلامی برای ضربه زدن به اراده‌ها ایجاد یاس می‌کنند؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: منافقان تلاش می‌کنند اراده مردم را تضعیف کنند.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: همانطور که قرآن کریم می‌فرماید: باید اهل امید بود و امروز همه ما در معرض شیطنت‌ها برای از بین بردن امید هستیم که مصادیق آن فراوان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از جنود عقل که باعث رشد عقل و اجتماع می‌شود امید است که سرمایه محسوب می‌شود اما دشمنان می‌خواهند امید را از ما بگیرند؛ امید همه سرمایه ما است و مواظب باشیم با برچسب زدن‌ها امید را از ما نگیرند .

دانش‌آموزخبرنگار: شایان ابراهیمی

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار