امام جمعه کرج:

مردم غزه همچنان ایستاده‌اند و دشمن را بیچاره کرده‌اند

کرج (پانا)-امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: امروز شمار شهدای غزه به بالای ۴۰ هزار نفر رسیده اما مردم مظلوم این سرزمین با صبر و مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم غزه همچنان ایستاده‌اند و دشمن را بیچاره کرده‌اند

آیت‌الله سید‌محمد‌مهدی حسینی همدانی‌ گفت: امروز مردم غزه همچنان ایستاده‌اند و دشمن را بیچاره کرده‌اند؛ صهیونیست‌ها دائم جنگ را گسترش می‌دهند و کرانه باختری را وحشیانه تحریم می‌کنند، اما درمانده شده‌اند؛ صهیونیست‌ها در دو راهی قرار گرفته؛ اگر امروز جنگ را کنار بگذارند بازنده هستند؛ حرکت اعتراضی که در سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته ، فروپاشی صهیونست‌ها را جلو انداخته است.

وی ادامه داد: امروز امینت داخلی سرزمین‌های اشغالی فلسطین به خطر افتاده که نتیجه صبر مردم غزه است و ان‌شالله نتیجه نهایی بسیار نزدیک است؛ بیماری مهلک اسرائیل غاصب درمان ندارد؛ سامانه گنبد آهنی، دیوار حائل و بمب‌ها برای صهیونیست‌ها درمانگر نمی‌شوند.

حسینی همدانی اضافه کرد :صهیونیست‌ها هر نوبت جنایات جدیدی مرتکب می‌شوند ؛ سازمان ملل و مجامع بین المللی وامدار صهیوینست‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش به رویداد تاریخی۱۷ شهریور ماه سال ۵۷ معروف به جمعه سیاه اشاره کرد و افزود: به تعبیر امام راحل این روز از ایام الله است؛ مردم ایران از جوان و غیرجوان برای احقاق حق در برابر رژیم ستمشاهی خون دادند.

وی بیان کرد: در بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید دارند باید ابعاد مختلف چنین رویدادهایی برای نسل های آینده بیان شود؛ نباید دوران ستمشاهی به سادگی تطهیر شود و حوادثی مانند ۱۷ شهریورماه ۵۷ گوشه ای از جنایات این رژیم است.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: حادثه ۱۷ شهریورماه ۵۷ گوشه ای از مقاومت ملت ایران در برابر رژیم ستمشاهی است؛ امروز چنین القاء می شود که در ۱۷ شهریورماه سال ۵۷ کشتاری در ایران شکل نگرفته است و رژیم ستمشاهی را تطهیر می کنند در حالیکه قبور شهدای این روز در بهشت زهرا (س) گواهی برکشتار بی رحمانه مردم در دوران ستمشاهی است.

وی گفت : ۱۵۶ روز پس از حادثه ۱۷ شهریورماه سال ۵۷ حکومت پلید شاهنشاهی با رهبری امام خمینی (ره) ساقط شد و از آن روز الهی تا امروز با وجود سختی ها و مشکلاتی که مستبکران ایجاد کرده اند در ارداه مردم خللی وارد نشده است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب مصمم‌تر هستند و نشانه آن این است که هنوز دشمنان انقلاب با اشکال مختلف مشغول شیطنت می‌باشند اما مردم در صحنه حضور دارند و از استقلال خود دفاع می‌کنند و حتی از لعن شیطان بزرگ یعنی آمریکا دست نکشیده‌اند.

دانش آموز خبرنگار: شایان ابراهیمی 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار