مدیر سازمان دانش آموزی البرز:

تربیت اجتماعی و آموزش مهارت‌ها از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است

کرج (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در آستانه گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت زندگی و پرورش دانش آموز خلاق، مطالبه گر، متدین، مسولیت پذیر از اهداف و اولویت‌های مهم سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی و آموزش مهارت‌ها از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است

سعید سلگی، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در آستانه بیست و پنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و تقارن آن با میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت را بر خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی تبریک گفت و عنوان کرد: دانش‌آموزان ما از ابتدای انقلاب اسلامی در هر دهه‌ای با توجه به تحولات ملی و اجتماعی حضور و هویت خود را به اثبات رسانده‌اند که نمونه های آن حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و دفاع از میهن عزیزمان ایران و همچنین شهدای مدافع حرم  ( شهید هادی باغبانی )است که با شهادت خود مشق ایثار، فداکاری، وطن پرستی، دیانت و معنویت را به یادگار گذاشتند.

وی افزود: با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، دانش‌آموزان مسئولیت خود را بیش از پیش درک کرده‌اند و در موقیعت‌های مختلف حضور خود و در میدان عمل بودن خود را به اثبات رسانده‌اند.

مدیر سازمان دانش آموزی در پایان یادآور شد: امید است با یاری خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (ع) و منویات مقام معظم رهبری، با همکاری دانش آموزان عزیز، تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار